منصوریان: تورنمنت قطر به آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می کند

۱۶م اسفند ،

از باشگاهها می خواهم تا بازیکنانشان را در اختیارمان قرار دهند

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال در خصوص حضور این تیم در تورنمنت قطر به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، علیرضا منصوریان-سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال گفت: ۳۵ بازیکن را به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۲ سال دعوت کرده ایم که از این تعداد بین ۲۰ تا ۲۲ نفر به تورنمنت قطر اعزام می شوند. این تورنمنت از اول فروردین ماه سال ۹۲ به مدت ۶ روز در قطر و با حضور تیم های مراکش، قطر، ترکیه و ایران برگزار می گردد.

وی در ادامه بیان کرد: قصد داریم تا تیم کاملی را به تورنمنت قطر اعزام کنیم تا بازیکنان به آمادگی کاملی برسند . با برگزاری اردوهای مداوم و حضور در تورنمنتهای بین المللی و بازیهای دوستانه باید ملی پوشان به اوج آمادگی خود برسند تا برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا پر قدرت ظاهر شوند. طی ۱۰ ماه اردویی که بازیکنان در آن به انجام تمرینات خود می پردازند پیش بینی ۱۵ تا ۲۰ بازی دوستانه و تورنمنت بین المللی را کرده ایم تا به اهداف خود برسیم. بر همین اساس از باشگاهها می خواهم تا بازیکنان مورد نظرمان را در اختیارمان قرار دهند تا بتوانیم تمرینات را بدون مشکل و با در اختیار داشتن تمام ملی پوشان انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنان زیر ۲۲ سال در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته و مرتبا در شرایط بازی قرار دارند که این امر به آماده بودن ملی پوشان کمک بسزایی میکند. از لیست ۳۵ نفره  ای که اعلام شد ۸ بازیکن ملی پوش از تیم ملی جوانان به ما ملحق شده اند و تا پایان سال نیز از دیگر بازیکنان واجدالشرایط تیم ملی جوانان استفاده خواهیم کرد.

منصوریان در پایان گفت: در نشستی که با مسئولین فدراسیون داشتیم قرار شد تا برنامه ها و اردوهای تیم ملی زیر ۲۲ سال نیز در تقویم فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. ۱۵ تا ۲۰ فروردین  نیز  نشستی را با  کفاشیان، محمد نبی و کی روش برگزار خواهیم کرد تا برنامه های خود را بررسی و در نهایت اعلام کنیم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.