منچستر می تواند آخرین باشگاه من باشد

۸فروردین ۱۳،

به نقل از ایرنا،روبین فان پرسی افزود: این واقعیت که منچستریونایتد سابقه قدرشناسی از بازیکنان مسن تری مثل رایان گیگز و پل اسکولز را دارد، شاید من را ترغیب کند که دوران فعالیت حرفه ای خود را در اولدترافورد به آخر برسانم.

وی در مصاحبه با مجله فوتبال اینترنشنال گفت، تا چند سال دیگر و شاید هم مدت بیشتری در منچستریونایتد خواهم ماند. این باشگاه می تواند آخرین باشگاه من باشد.

قرارداد کنونی مهاجم سابق آرسنال هنگامی به پایان می رسد که او ۳۳ ساله است. اما با توجه به سابقه حضور گیگز ۳۹ ساله و اسکولز ۳۸ ساله در منچستریونایتد، ممکن است او وسوسه شود قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

فان پرسی گفت: در تعدادی از باشگاه های اروپایی ارزش و قدر بازیکنان مسن تر دانسته می شود. منچستریونایتد امروز نمونه خوبی است. کسی چه می داند تا چه مدت در این باشگاه خواهم ماند.

وی افزود: در منچستریونایتد هر روز چالش جدیدی برای من وجود دارد. رشد من یک روند ادامه دار است. حضور مربیان و هم تیمی های جدیدی با ایده هایشان به این رشد کمک می کند.

فان پرسی در دیدار هلند مقابل رومانی دو بار دروازه رومانی را گشود و رکورد گل های ملی یوهان کرایف را جابجا کرد.

کرایف در ۴۸ بازی ملی، ۳۳ گل برای هلند به ثمر رساند اما فان پرسی در ۷۴ بازی ملی ۳۴ گل زده دارد.

فان پرسی با ۱۹ گل در جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس در فصل جاری در رده دوم قرار دارد. لوییس سوارز بازیکن لیورپول در رده اول است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.