“من در مقایسه با مورینیو کسی نیستم”

آندره آ استراماچونی، سرمربی جوان اینتر در صحبت هایی اعلام کرد که افتخار می کند که ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر او را با ژوزه مورینیو، مربی اسبق این تیم مقایسه کرده است.

ورزش ۳ – مربی نرآتزوری از صحبت های رئیس این باشگاه که او را با مورینیو مقایسه کرده، استقبال می کند ولی معتقد است که راه زیادی تا دستیابی به موفقیت های آقای خاص دارد.

  آندره آ استراماچونی، سرمربی جوان اینتر در صحبت هایی اعلام کرد که افتخار می کند که ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر او را با ژوزه مورینیو، مربی اسبق این تیم مقایسه کرده است.

به نقل از سایت گل، اینتر رقابت های این فصل سری آ را تقریبا بااقتدار شروع کرده و در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار دارد و تنها ۴ امتیاز با یووه صدرنشین فاصله دارد.

برد ۰-۱ در داربی دلامادونینا مقابل میلان باعث شد تا موراتی، به تمجید از مربی جوان تیمش پرداخته و این مربی ۳۶ ساله را با مورینیو مقایسه کند.

اما حالا استراماچونی در صحبت هایی به رادیو آنچیولوسپورت گفت:« من از شنیدن صحبت های رئیس باشگاه احساس غرور کردم. من تنها می توانم در مقابل این مقایسه لبخند بزنم. چون من هیچ کسی نیستم ولی مورینیو درهرجا که رفته، جام های زیادی کسب کرده. من از اینکه توجه باشگاهی مثل اینتر را جذب کرده ام احساس خوشبختی می کنم. درابتدا با تیم جوانان اینتر کار می کردم و موراتی که عملکرد تیم جوانان (پریماورا) را زیر نظر داشت، مرا به عنوان مربی اصلی تیم معرفی کرد.»

استراماچونی ادامه داد:« به همین دلیل هم هست که  هر روز در تمرینات تیم با تمام توان شرکت می کنم و سعی می کنم که پاسخ اعتماد رئیس باشگاه را بدهم. در حال حاضر واقعا خوشحالم ولی باید بگویم که هنوز راه زیادی پیش رو داریم.»

او همچنین در صحبت هایی به تمجید از عملکرد آندره آ رانوکیا پرداخت و گفت:« عملکرد خوب او به من ربطی ندارد و نتیجه تلاش های خودش است. من فقط به او یادآوری کردم که من همان مربی ای هستم که پارسال او را در ترکیب تیم قرار نمی داد.»

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.