مهابادی:برخی مدیران عامل گسترش‌تبانی می باشند

۲۱اردیبهشت،

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه دربارهٔ تبانی پیش آمده در لیگ دسته اول گفت: تبانی خودش دزدی و اختلاس است. اگر به یک نفر اعم از بازیکن، مربی، سرپرست و مدیر این موضوع اثبات شده باید با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش ایسنا ، وی با تاکید بر این‎که این فرد یا اشخاص باید از میادین ورزشی دور نگه داشته شوند، اظهار کرد: زمین ورزش جای مقدسی است. موقعی که برخی از بازیکنان برای انجام فوتبال با وضو وارد زمین می‎شوند باید اشخاص ناپاک در کنار آنها باشند؟

این مربی فوتبال ادامه داد: اشد مجازات، درس عبرتی برای دیگران می‎شود. در فوتبال باید سره از ناسره جدا شود.

وی با بیان این‎که مسوولین فدراسیون فوتبال دربارهٔ موضوع پیش آمده به هیچ‎وجه کوتاه نیایند، اظهار کرد: چون در لیگ یک نظارت‎ها کم و شرایط مالی پایین است تبانی پیش می‎آید. بازیکنانی که ضعیف‎النفس می باشند متأسفانه زود فریب اشخاص سودجو را می‎خورند.

سرمربی سابق گهر با تأکید بر این‎که تبانی در لیگ یک و پایین‎تر نمود بیشتری داشته و این موضوع به هیچ‎وجه برای فوتبال کشور زیبنده نیست، تصریح کرد: متأسفانه این اتفاقات سبب شده دیدی منفی نسبت به فوتبال در کشور به وجود آید.

مهابادی یادآور شد: می‎خواهم بگویم برخی مدیران محترم می باشند که سبب گسترش تبانی در فوتبال کشور می‎شوند یعنی پیش خودشان تصور می‎کنند با کار پشت پرده راحت‎تر می‎شود به مقصود رسید.

سرمربی مس سرچشمه با بیان این‎که در رأس مبارزه با پدیده شوم تبانی، فدراسیون فوتبال قرار دارد، گفت: کسانی که سالم در این فوتبال فکر می‎کنند و موفق نیز شده‎اند باید معرفی شده و از آن‎ها تجلیل شود و با این کار سلامت فوتبالی گسترش می‎یابد.

وی در خصوص طلبش از گهر نیز گفت: هنوز ۹۰ درصد قراردادم را طلب دارم و از طریق فدراسیون پیگیر قضیه هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.