مهاجمان گل‌نزن پرسپولیس و ایمون زاید

جام جم آنلاین: مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس که طی سالهای اخیرعملکرد خوبی نداشته ودر مسابقات مختلف نتوانستند برای تیم خود موثر باشند، طی روزهای گذشته حملاتی رامتوجه “ایمون زاید”‘ مهاجم و گلزن سرخ پوشان کرده‌اند.

ایمون زاید که سابقه حضور در لیگ برتر ایرلند را داشته در تعطیلات نیم فصل به جمع سرخپوشان پیوست.

در ابتدا به نظر می‌رسید، این مهاجم نیز چون مهرداد اولادی و هادی نوروزی نتواند برای پرسپولیس مشکل گشا باشد. اما در۱۰ دقیقه پایانی شهرآورد تهران که هواداران پرسپولیس در آستانه قبول شکست دیگری برابر استقلال بودند، همه چیز تغییر کرد و ایمون زاید با هت تریک خود پس از دو سال سرخ پوشان را تیم برتر شهرآورد کرد.

در ادامه فصل روند گلزنی‌های ایمون زاید ادامه یافت و این بازیکن در دیدار با الشباب امارات در لیگ قهرمانان و راه آهن درلیگ برتر نیز این روند را ادامه داد تا رکوردی کم نظیر را از خود برجای بگذارد.

درخشش زاید سبب شد تا این مهاجم به یکی از بازیکنان محبوب دنیزلی و هواداران تبدیل شود و دیگر مهاجمان پرسپولیس به روی نیمکت دخیره‌ها دوخته شوند. نیمکت نشینی برای مهاجمان سرخپوش تا حدی ناراحت کننده بود که آنها شروع به موضع گیری علیه همبازی خود شدند و به خوبی در دیدارهای مختلف مشخص بود که بازیکنان کناری زاید به این بازیکن پاس‌های مناسبی نمی‌دهند تا آمار گل‌های مهاجم لیبیایی سرخپوشان افزایش پیدا نکند.

این مساله به همین جا ختم نشد و یکی از مهاجمان گران قیمت که البته ناکارآمدترین بازیکن پرسپولیس نیز در فصل اخیر لقب گرفته است، به همراه دیگر مهاجم این تیم علیه ایمون زاید مصاحبه کردند.

این بازیکن که چند سال است، در پرسپولیس حضور داشته و اما آمار گل‌های وی در این مدت به عدد ۲۰ هم نمی‌رسد، در گفت وگویی اعلام کرد که ایمون زاید مهاجم خوبی نیست و در زمین به جای دویدن راه می‌رود.

دیگر مهاجم پرسپولیس هم که از ابتدای فصل مصدوم بوده و سپس از سوی دنیزلی به نیمکت نشین تبدیل شد، هم گفت: زاید را به عنوان مهاجم خوب قبول ندارد، چراکه این بازیکن تحرکی از خود در زمین نشان نمی‌دهد.

حال باید از این دو مهاجم پرسپولیس سوال کرد که آنان چگونه اجازه انتقاد از هم تیمی‌شان را به خود داده‌اند. آنهم از مهاجمی که به خوبی توانایی خود را نشان داده است.

اگر اولادی و نوروزی به آمار گلزنی و عملکرد خود نگاه منصفانه‌‌ای بیاندازند، هرگز از هم تیمی‌هایشان انتقاد نمی‌کردند.

ایمون زاید مهاجم پرسپولیس نیز امروز، به سکوت خود پایان داد و در گفت‌وگویی خطاب به نوروزی و اولادی گفت: من مهاجم هستم نه قهرمان دو و میدانی که طول زمین را مدام بدوم.

زاید ادامه داد: عملکرد مهاجمان را با گلزنی می‌سنجند نه با میزان دویدن. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.