مهاجم برزیلی میلان ماندنی شد

۱۷م دیماه ،

پس از ناکامی سانتوس در خرید روبینیو در نقل و انتقالات ژانویه، باشگاه میلان تاکید کرد مهاجم برزیلی حداقل تا تابستان در سن سیرو باقی خواهد ماند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، اگرچه روبینیو چندی پیش از بازگشت خود به برزیل و بازی برای تیم سابق خود سانتوس خبر داده بود اما با توجه به اینکه تیم برزیلی توان خرید مالی این بازیکن را نداشت انتقال او به سانتوس منتفی شد تا پرونده انتقال روبینیو در ژانویه بسته شود. البته روبینیو در صورت تمایل می‌تواند در تابستان و نقل و انتقالات تابستانی میلان را ترک کند.

آلگری با خوشحالی از ماندن روبینیو ۲۷ ساله در میلان گفت: از اینکه او کنار ما ماند خوشحالم اما او ۳ هفته است که با ما تمرین نکرده و اگر می‌خواهد دوباره به ترکیب برگردد باید بیشتر تلاش کند.

اودیلیو رودریگزنایب رئیس سانتوس امیدوار بود میلان برای انتقال روبینیو به برزیل به این باشگاه تخفیف دهد. رودریگز در این‌باره گفت: باشگاه توان خرید روبینیو با قیمت اعلامی میلان را ندارد گرچه روبینیو در سانتوس یک نماد است و همه هواداران تیم او را بی اندازه دوست دارند. بحث انتقال روبینیو بحث پیچیده‌ای است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در جولای ۲۰۲۴ می توانیم روبینیورا به خدمت بگیریم یا خیر.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.