مهدوی‌کیا بازی با سپاهان را از دست داد

۲۶ام بهمن ،

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت کهنه مهدی مهدوی‌کیا از ناحیه دیسک کمر سبب شد این بازیکن به استراحت و فیزیوتراپی بیشتری نیاز داشته باشد، به همین سبب نمی‌تواند در بازی با سپاهان به میدان برود.

به گزارش ممتازنیوز، وجیه‌الله چشمه‌سری در گفتگو با مهر، در مورد آخرین وضعیت مصدومیت مهدی مهدوی‌کیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه مصدومیتش کهنه مهدوی‌کیا از ناحیه دیسک کمر دوباره بازگشته و پس از آزمایش MRI مشخص شد این بازیکن نیاز به استراحت و فیزیوتراپی دارد.

وی با بیان اینکه مهدوی‌کیا در این شرایط نمی‌تواند تیم پرسپولیس را برابر سپاهان همراهی کند، در مورد اینکه این بازیکن چه زمانی به میادین فوتبال باز می‌گردد، اضافه کرد: شرایط مهدی خاص و حساس است و نمی‌توانم عدد و زمانی برای بازگشت وی مشخص کرد. همچنین طبق نظر متخصص باید فعلا استراحت و فیزیوتراپی کند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت علی کریمی هم اظهار داشت: شرایط بهبودی این بازیکن رو به پشرفت بوده و خوشبختانه دردی ندارد. البته مراحل درمان وی باید طبق برنامه به پایان برسد و اگر در اتمام این تمرینات دردی را احساس نکرد، تمرینات پا به توپ را آغاز می‌کند.

چشمه‌سری ادامه داد: انگیزه و روحیه بالای علی کریمی سبب شده است در زمان‌های کوتاهتری برنامه‌های درمانی را به پایان برساند. به طور مثال اگر قرار است یک استپ ۴ روز به پایان برسد، این بازیکن در ۲ روز آن را سپری می‌کند که جا دارد از این بازیکن به خاطر استمرار و انجام دقیق تمرینات تشکر کرد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: مصدومان فعلی پرسپولیس مهدوی‌کیا و کریمی می باشند که خوشبختانه هر دو این بازیکنان حرفه‌ای بوده و تمرینات را بطور دقیق انجام می‌دهند. بطور مثال علی کریمی از ساعت ۸:۳۰ آب درمانی، فیزیوتراپی، وزنه و تست ورزش را به بهترین شکل انجام می‌دهد. انگیزه‌، تلاش و برگزاری ۵-۶ ساعت تمرین در روز توسط این بازیکن ما را امیدوار کرده است وی زودتر از زمانی که متخصصان اعلام کرده‌اند، به میادین بازگردد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: مصدومیت جزو لاینفک بازی فوتبال است اما تلاش می‌کنیم بازیکنان پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، دوباره از ناحیه قبلی که مصدوم شده بودند، دچار آسیب دیدگی نشوند، به همین سبب به خوبی آن را زیر نظر گرفته و تمامی امور را برای درمان کامل ناحیه آسیب دیده انجام می‌دهیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.