مهرام بازی اول را از پتروشیمی برد

جام جم آنلاین: مهرام مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در نخستین دیدار از مرحله نهایی برابر پتروشیمی به یک برد خارج از خانه رسید.

در نخستین دیدار از مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال، پتروشیمی میزبان مهرام مدافع عنوان قهرمانی ایران بود که در این دیدار خانگی برابر حریف قدرتمندش با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ تن به شکست داد.

شاگردان مهران شاهین طبع همانند هر مسابقه در ابتدا عملکرد خوبی نداشتند و اسیر مهره‌های کلیدی مهرام شدند و در کوارتر نخست با نتیجه ۲۸ بر ۱۷ مغلوب شدند.

در کوارتر دوم نیز مهرام تیم برتر میدان بود. مصطفی هاشمی بازیکنانش را به خوبی جایگزین می‌کرد و اجازه نمی‌داد شاگردانش خسته شوند. مهرامی‌ها از هر فرصت استفاده می‌کردند. بازی با برتری مهرام پیش می‌رفت اما پتروشیمی با حضور محمد جمشیدی بازیکن جوانش جان تازه‌ای گرفت و اختلاف را کمتر کرد. مهران شاهین طبع با استفاده از سرعت بازیکنانش سعی داشت مهره‌های مهرام را کنترل کند و در این کار نیز موفق بود تا اینکه کوارتر دوم با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به سود پتروشیمی به پایان رسید.

نیمه دوم بسیار نزدیک بود. دو تیم پر اشتباه بودند و از فرصت‌هایشان استفاده نمی‌کردند. مهرام با کمک بازیکنان با تجربه و البته دو سنتر خارجی‌اش در زیر سبد موفق بود و همین مساله برای آنها حکم برتری داشت. کوارتر سوم درحالی پیش می‌رفت که نبرد دو تیم پایاپای بود اما ریباندهای خوب بازیکنان مهرام باعث شد تا مدافع عنوان قهرمانی در این کوارتر با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به پیروزی برسد.

کوارتر پایانی مسابقه با برتری پتروشیمی همراه بود. شاگردان شاهین طبع در این زمان هماهنگ بودند و از هر فرصت استفاده می‌کردند. فاصله دو تیم بسیار نزدیک شده بود اما مهرام به دلیل پیروزی خوب در کوارتر نخست همچنان از حریفش پیش بود. هاشمی و شاهین طبع دو مربی بزرگ بسکتبال ایران در کنار زمین سیستم‌هایشان را تغییر می‌دادند تا اسیر بازیکنان حریف نشوند اما با تمام این شرایط تیم میزبان در استفاده از موقعیت‌هایش موفق‌تر بود.

کوارتر چهارم با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ به سود پتروشیمی به پایان رسید اما در نهایت مهرام در این مسابقه با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ به پیروزی رسید تا همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ باشد.

در نخستین دیدار رده‌بندی نیز فولاد ماهان اصفهان برابر دانشگاه آزاد با نتیجه ۷۴ بر ۴۹ به پیروزی رسید تا در خانه به یک برد با ارزش برسد.

دیدارهای مرحله نهایی و رده بندی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و پتروشیمی و ماهان فردا میزبان دومین مسابقه هستند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.