مهروز ساعی: برای مسابقه دادن آماده نیستم/سال آینده به لیگ می آیم

۱۵ام بهمن ،

عضو سابق تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در حال حاضر برای مسابقه دادن آمادگی ندارم.

مهروز ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: سال قبل شانسم را برای حضور در بازی های المپیک امتحان کردم و با شرکت در پیکارهای انتخابی یک دوره در اردوهای تیم ملی نیز حضور داشتم.
وی گفت: در مسابقات انتخابی این دوره با توجه به آنکه از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نبودم حضور نداشتم و نمی توانم حرفه ای تکواندو را دنبال کنم به هر حال مصدومیت هایی هم دارم. فعلا فعالیتم در تکواندو به صورت شخصی است و در باشگاهم تکواندو آموزش می دهم.
ساعی در مورد مربیگری در این رشته تصریح کرد: یک سال در تیم سایپا و یک سال در مس کرمان مربیگری کردم و اما در نظر دارم برای سال آینده در لیگ بانوان سرمربی باشم.
وی در خصوص حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: در حال حاضر نمی خواهم در تیم ملی تکواندو بانوان کار کنم.
ساعی خاطر نشان کرد: فعالیت در تیم ملی برایم هم خوب بود و هم بد. برایم خوبی های آن بسیار بود چون از هدایت و همراهی برادرم برخوردار بودم و حضور او در کنارم که از قهرمانان دنیای تکواندو است و در مسابقات برون مرزی به من اعتماد به نفس می داد اما به هر حال نام بزرگ دردسرهای بزرگی را به دنبال دارد و همیشه صحبت هایی بود که حالا هم شنیده می گردد که سبب ناراحتی هایی برای هر دوی ما شده است اما برادرم همیسه اعلام کرده که من تلاش خود را در تیم ملی داشته ام.

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.