مهلت ارسال اثر به جشنواره تمدید نمی‌شود

۱۴فروردین۱۳،

دبیرخانه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اعلام کرد

دبیرخانه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره همراه تهران ۱۷ فروردین ماه جاری است و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، دبیرخانه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در پاسخ به تماس‌های مکرر متقاضیان حضور در بخش اصلی و بخش‌های موضوعی جشنواره اعلام کرد آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره همراه تهران ۱۷ فروردین ماه جاری است و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

بخش اصلی “از نگاه همراه” و بخش‌های موضوعی “همراه سفر” ، “ورزشی” و” دانشجویی” جشنواره تا ۱۷فروردین ماه ۹۲ پذیرای آثار متقاضیان حضور در جشنواره همراه تهران می باشند.

در پی درخواست‌های مکرر متقاضیان حضور در جشنواره مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار دبیرخانه جشنواره اعلام کرد از آنجا که زمان برگزاری جشنواره ۴ اردیبهشت ۹۲ است امکان تمدید مهلت ارسال آثار وجود ندارد بنابراین از همه علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌خواهیم آثار خود را تا پایان وقت اداری روز ۱۷ فروردین ارسال کنند.

در این اطلاعیه آمده است جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از طریق پایگاه اینترنتی www.tfpf.mobi پذیرای فیلم‌ها و عکس‌های موبایلی است. مطالعه دقیق شرایط مندرج در فراخوان هر بخش به عموم علاقه مندان پیشنهاد می‌شود.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه ۹۲ در تهران و از ۱۲ اردیبهشت در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.