مهلت افتتاح حساب برای مسکن تمدید شد

بینا- مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به استقبال مردم از طرح مسکن ویژه تهران زمان افتتاح حساب و واریز مبلغ تعهدی تا پایان وقت اداری روز ششم مهر تمدید شد.
به گزارش خبرنگار ما ، تقی رضایی گفت : افتتاح حساب در شعب بانک مسکن برای مسکن ویژه از ۲۵شهریورآغاز شده بود و تا ۳۰ شهریور ادامه داشت که تمدید شده است.
وی در مورد شرایط ثبت نام مسکن ویژه تهران توضیح داد: ثبت نام در سایت www.tehran.maskanmehr.net برای متقاضیان مسکن در شهر تهران آغاز شده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: طبق آخرین اطلاعات رسیده ، یکهزار و ۷۰۷ حساب مسدودی در بانک مسکن افتتاح شده است.
رضایی با تاکید بر ضرورت افتتاح حساب در بانک مسکن برای متقاضیان مسکن ویژه تهران تاکید کرد: شرط نخست برای نام نویسی در مسکن ویژه تهران واریز مبلغ ۲۰ میلیون تومان در یکی از شعب بانک مسکن در شهر تهران است.
وی افزود: افرادی می توانند در سامانه ثبت نام مسکن ویژه تهران نام نویسی کنند که وجه تعهد اولیه را که مهلت افتتاح حساب آن تمدید شده است ، در بانک مسکن واریز کرده باشند.
رضایی با اشاره به شیوه نامه ثبت نام در سامانه مسکن ویژه تهران اعلام کرد: متقاضیان طبق مراحل اعلام شده در سایت بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، تمامی مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی، عقدنامه، مدرک سکونت پنج ساله و سایر موارد قید شده در شیوه نامه را بصورت اسکن شده وارد سامانه کنند.
وی گفت: متقاضیان برای اینکه اطلاعات خوداظهاریشان در سامانه ثبت شود از نسخه پایانی چاپ بگیرند و پس از امضا و اثرانگشت آن را اسکن کنند و دوباره در سامانه قرار دهند. رضایی افزود: این برگه به عنوان مدرک خوداظهاری متقاضی تلقی می شود تا پس از ثبت نام یا زمان تحویل واحدهای مسکونی مشکلی ایجاد نشود.
وی تاکید کرد: اگر مشخص شود در هر زمان حتی هنگام تحویل واحدهای مسکونی فردی اطلاعات نادرست به سیستم وارد کرده باشد با استفاده از این برگه ، سهمیه وی حذف می شود.
رضایی با بیان اینکه متقاضیان باید فاقد مسکن ، متاهل و سرپرست خانوار باشند ، گفت : سابقه سکونت مستمر در تهران و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی از دیگر شرایط است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت : در صورتی که متقاضیان مسکن ویژه تهران پس از واریز وجه اولیه، تقاضای انصراف داشته باشند باید هشتم مهر با دریافت فرم انصرافی از اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران به شعبه بانک مسکن محل واریز مبلغ مربوط مراجعه کنند.
نخستین طرح مسکن ویژه تهران در منطقه تهرانسر در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار در نظرگرفته شده است که با متراژ زیر بنای مفید ۱۰۵ متر مربع، همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور ساخته می شود.
هر یک از بلوک های ساختمانی این طرح دارای ۱۰ طبقه، هر طبقه دو واحد و در هر واحد دو اتاق خواب ساخته می شود که اکنون روند ساخت آن به مراحل پایانی گود برداری رسیده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.