مهلت برای جذب نکونام فردا تمام می شود

جذب جواد نکونام برای هواداران استقلال بسیار مهم است. آنها که با کری‌های زیادی از سوی هواداران تیم رقیب روبرو بوده‌اند با این انتقال می‌توانند خود را برنده فصل نقل و انتقالات بدانند .

جذب جواد نکونام برای هواداران استقلال از جهات فراوانی مهم است. آنها که با کری‌های زیادی از سوی هواداران تیم رقیب روبرو بوده‌اند با جذب این بازیکن از سوی باشگاه می‌توانند خود را برنده جدال نقل و انتقالات پیش فصل بدانند. با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال اما ثبت قرارداد نکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به نقل از گل ،در حالی که برخی منابع نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کرده بودند که پنج‌شنبه قرارداد جواد نکونام با این باشگاه در هیات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسید اما این بازیکن مورد توجه ۲ باشگاه اماراتی قرار گرفته است و حتی گفته شده پنج‌شنبه هفته قبل به امارات هم رفته است!

پس از آنکه جدایی جواد نکونام از باشگاه اوساسونا قطعی شد گفت‌وگویی بین این بازیکن و علی فتح‌ا…زاده انجام شد که پس از این گفت‌وگو برخی رسانه‌ها اعلام کردند که جواد نکونام با عقد قرارداد داخلی به عضویت باشگاه استقلال در آمده و روز پنج‌شنبه هفته قبل قراردادش را با این باشگاه در هیات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند. حتی امیر قلعه نویی سرمربی استقلال هم دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود نکونام با استقلال قرارداد داخلی بسته است.

در حالی که تمام شواهد حکایت از آن دارد که این بازیکن قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد اما شایعه شده کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای انجام مذاکره با دو باشگاه عربی به دبی سفر کرده است.

عده‌ای معتقدند با توجه به برگشت خوردن چک یک میلیاردی اسپانسر استقلال، جواد نکونام هم احتمالا قید حضور در این تیم را خواهد زد. با این حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سرنوشت کاپیتان تیم ملی با استقلال گره می‌خورد یا تیم‌های عربی.

پنج‌شنبه شب گذشته در جریان معرفی شماره پیراهن‌های بازیکنان استقلال، شماره ۶ به بازیکنان فعلی استقلال اختصاص نیافت تا گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر حضور قطعی نکونام در رسانه‌ها مطرح شود. آیا جواد نکونام سرانجام به استقلال خواهد آمد یا خیر؟! سازمان لیگ تا فردا به باشگاه استقلال فرصت داده تا تحت هر شرایطی نکونام را جذب کرده و قراردادش را ثبت کند. در غیر این‌صورت نکونام تا نیم‌فصل آینده نمی‌تواند برای استقلال بازی کند البته اگر دوست داشته باشد پیراهن شماره ۶ استقلال را تن کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۴۹ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, جذب جواد نکونام, جواد نکونام


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.