مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت نام دومین مرحله اعزام دانشگاهیان به سفر زیارتی عتبات عالیات به مدت دو روز و تا ۱۴ مردادماه خبر داد.

محمد زارع روز چهارشنبه به ایرنا گفت: ثبت نام متقاضیان اعزام به عتبات دانشگاهی در قالب گروه های دانشجویان مجرد دختر و پسر، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها از تاریخ چهارم مردادماه به صورت اینترنتی آغاز شده است.

وی آمار ثبت نام دومین مرحله اعزام دانشگاهیان به عتبات را تا امروز حدود ۵۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت‌ که انتخاب اعزامی ها از طریق قرعه کشی صورت می گیرد.

زارع زمان احتمالی قرعه کشی اعزام دانشگاهیان به سفر زیارتی عتبات را ۱۵ یا ۱۶ مردادماه ذکر کرد.

علاقه مندان به اعزام عتبات دانشگاهی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی لبیک به نشانی www.labbayk.com برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

براساس ضوابط تعیین شده، دانشجویان دختر متقاضی سفر به عتبات حتما باید یک نفر محرم به همراه داشته باشند که این فرد می تواند زن یا مرد باشد به عنوان مثال دختر دانشجو می تواند در کنار مادر، پدر، برادر یا دیگر محارم خود رهسپار این سفر معنوی شود.

دانشجویان متاهل و استادان نیز می توانند سه نفر همراه در سفر زیارتی عتبات داشته باشند و برای هرکدام از آنها می توانند وام بگیرند.

اعزام های این مرحله به عتبات دانشگاهیان به صورت زمینی و از مراکز استان های مختلف کشور صورت می گیرد که در شهریورماه امسال روزانه سه اتوبوس از دانشگاهیان به زیارت عتبات عالیات خواهند رفت و در ماه های مهر و آبان به دلیل واقع شدن در سال تحصیلی، تعداد اعزام به دو اتوبوس در روز کاهش می یابد.

مرحله بعدی اعزام های امسال نیز بعد از امتحانات پایان ترم و در سه ماه بهمن و اسفند ۹۱ و فروردین ۹۲ انجام می گیرد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.