مهلت خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ٢٠٢٢ پایان یافت

ثبت نام قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ٢٠٢٢ طبق اعلام قبلی ساعت ٢۴ روز سه شنبه ۶ اردیبهشت به پایان رسید.

مهلت خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ٢٠٢٢ پایان یافت

به گزارش ممتاز نیوز، بنا به اعلام فدراسیون فوتبال، با توجه به اتمام مهلت ثبت نام جهت حضور در قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ، فدراسیون فوتبال بر اساس مکاتبات صورت گرفته با فیفا فهرست نهایی نفرات متقاضی جهت خرید بلیت بازی ها را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال خواهد کرد و قرعه کشی توسط فیفا انجام می شود.
بر این اساس یادآوری نکاتی در خصوص نحوه اعلام اسامی برندگان و تکمیل فرآیند خرید بلیت الزمی است؛
١-  پس از دریافت پاسخ نهایی فیفا و فهرست برندگان قرعه کشی، اسامی در دو فهرست اصلی و ذخیره ، با ارسال پیامک و همچنین درج در سامانه ثبت نام (قابل مشاهده در حساب کاربری برندگان) اعلام خواهد شد.
٢- اسامی اعلام شده از جانب فیفا حداکثر تا روز شنبه دهم اردیبهشت به برندگان اعلام می شود که حداکثر تا ساعت ٢۴:٠٠ روز چهارشنبه ١۴ اردیبهشت می توانند نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید بلیت اقدام نمایند.
٣- عدم پرداخت وجه در مهلت فوق الذکر و تکمیل فرایند خرید به معنی انصراف از خرید خواهد بود و به تعداد موارد انصرافی در فرصت بعدی نفرات اعلام شده در فهرست ذخیره امکان خرید بلیت را پیدا خواهند کرد.
۴- قیمت نهایی بلیت ها در سطوح مختلف با محاسبه قیمت روز معادل تبدیل ریال قطر به ریال ایران جهت واریز وجه نهایی به برندگان اعلام خواهد شد.
۵- یادآوری این نکته الزامی است که بلیت های فروخته شده به شخص خریدار اختصاص خواهد داشت و امکان انتقال و فروش بلیت به افراد دیگر وجود ندارد. همچنین روادید کشور قطر بر مبنای اطلاعات ثبت شده تنها برای خریداران بلیت صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.