مهلت کدگذاری کالاها با طرح شبنم تمدید شد

۵ م دیماه ، موبنا -بنا به درخواست مجامع امور صنفی، اتحادیه ها و شورای اصناف کشور مهلت دریافت فرم های خوداظهاری و دریافت کد دوبعدی شبنم برای واحدهای صنفی مشمول طرح شبنم، تا اول بهمن ماه تمدید شد.

غلامرضا نوری زاده مدیر پروژه شبنم گفت : با اعلام ابن خبر گفت : با توجه به اینکه در دور دوم کد گذاری کالاها در سطح بازار ، تعداد اقلام افزایش یافته است مجامع صنفی ، اتحادیه ها و شورای اصناف کشور اعلام کردند که مهلت مقرر شده تا اول دیماه برای این منظور کافی نیست لذا با رایزنی های انجام شده و موافقت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری، این مدت یک ماه افزایش یافت. بر این اساس مشمولین طرح می توانند در مهلت یاد شده جهت خوداظهاری و درخواست برچسب شبنم اقدام کنند.

وی افزود: از اول بهمن ماه بازرسان نهادهای نظارتی، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی در سطح بازار حضور یافته و اقدام به جمع آوری کالاهای مشمول طرح که فاقد برچسب شبنم می باشند، خواهند کرد.

وی افزود: در دور دوم کد گذاری کالا در سطح عرضه تلاش شد تا نقاط ضعف اجرای پروژه در دوره قبل بر طرف و نصب شبنم روی کالاها در اسرع وقت و با رعایت موارد امنیتی صورت گیرد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.