مهمانپرست در پاسخ به آریا: ترجیح می دهم چهره سران رژیم صهیونیستی را نبینم

خبرگزاری آریا-مهمانپرست گفت:هیچ کس به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی توجهی نمی کند، چون تاثیری ندارند.
در نشست خبری امروز سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با خبرنگاران داخلی و خارجی خبرنگار خبرگزاری آریا از رامین مهمانپرست پرسید: اخیرا شاهد اختلاف سران رژیم صهیونیستی بر سر موضوع هسته ای ایران هستیم و برخی مقامات این رژیم با گروه ۱+۵ رایزنی هایی داشته اند، به نظر شما بعد از مذاکرات بغداد چهره سران این رژیم چگونه خواهد بود؟
مهمانپرست پاسخ داد: چهره شان را نمی دانیم چطور خواهد شد. خودتان بعدا تماشا کنید؛ البته من اصلا ترجیح می دهم به چهره آنها نگاه نکنم.
وی افزود: چیزی که به لحاظ سیاسی می توانیم مطرح کنیم این است که رژیم صهیونیستی دچار بحران جدی شده است و تحولات بیداری اسلامی در منطقه وضع بسیار بدی برای این رژیم فراهم کرده است که نه در درون آرامش دارد و نه در بیرون.
رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه گفت: احساس بی تاثیربودن و ذلتی که بر رژیم صهیونیستی حاکم شده، مقامات این رژیم را وادار کرده است که به برخی کارهای تبلیغاتی دست بزنند.
مهمانپرست افزود: این حرف هایی که دائم می زنند یکی می گوید حمله کنیم، دیگری می گوید الان حمله نکنید و صبر کنید و آن یکی می گوید به خاطر شما کمی عقب می اندازیم ، همگی بازی های تبلیغاتی و جنگ روانی است و می خواهند بگویند ما هستیم و تاثیر داریم.
دستیار ویژه وزیر امور خارجه تاکید کرد: هیچ کس به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی توجهی نمی کند، چون تاثیری ندارند و در آینده هم فکر نمی کنم مردم فلسطین اجازه دهند که کسی در سرزمینشان بخواهد تصمیم بگیرد، منطقه را به خطر بیندازد.

رژیم صهیونیستی عامل مشکلات و بحران در منطقه 
بنابراین گزارش سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در ادامه نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار تلویزیون ان اچ کی ژاپن مبنی بر موضع ایران درباره تحولات دیروز رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی باید فکری به حال خود کند زیرا ریشه اصلی مشکلات و بحران های موجود در منطقه است.
رامین مهمانپرست افزود: بهتر است این رژیم به راه حل اساسی که برای حل مسئله خاورمیانه وجود دارد تن دهد و آن این است که همه به کشورهای خود برگردند.
وی گفت: مردم اصلی سرزمین فلسطین در کنار همدیگر بدون وجود تعصب مذهبی می توانند در دموکراسی تعریف شده و مورد حمایت جامعه جهانی انتخابات برگزار کنند و این انتخابات، همان انتخابات واقعی است که دیدگاه مردم فلسطین را منعکس می کند و می تواند در امنیت منطقه تأثیرگذار باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد: در سریع ترین زمان ممکن شاهد برگزاری انتخابات اصلی در سرزمین فلسطین و با حضور مردم اصلی این سرزمین باشیم و در آن زمان است که ریشه همه مشکلات منطقه از بین می رود.
 
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.