مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در تهران برگزار می‌شود / ۲ میلیون غذا و میان‌ وعده و ۱۱۰ هزار اسباب بازی توزیع می‌شود

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری جشن بزرگ عیدغدیر از اعلام آمادگی بیش‌ از ۶۰۰ مجموعه مردمی برای شرکت و پذیرایی در مهمانی ۱۰ کیلومتری روز غدیر خبر داد و افزود: این مهمانی عظیم عصر عید غدیر از پارک‌وی تا چهار راه ولیعصر(عج)، برگزار می‌شود.

مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در تهران برگزار می‌شود / ۲ میلیون غذا و میان‌ وعده و ۱۱۰ هزار اسباب بازی توزیع می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، ساسان زارع در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات برپایی این مهمانی با شکوه، گفت: این جشن در یک مسیر مشخص و پیش بینی شده برگزار و برای برگزاری هرچه بهتر این جشن با نهادها و سازمان‌های مختلف حتی اصناف و مغازه‌هایی که در این مسیر قرار دارند نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

توزیع بیش از ۲ میلیون غذا و میان‌ وعده/۱۱۰ هزار اسباب بازی

وی با اشاره به اینکه تمرکز خدمات ما بر اطعام مهمانان است که تاکنون بیش از ۲ میلیون غذا و میان‌ وعده در انواع مختلف برای پذیرایی از مهمانان این عیدالله الاکبر پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: همچنین در این مراسم ۱۱۰ هزار اسباب بازی به کودکان هدیه داده می‌شود و ۴۰ مجموعه شهربازی نیز در نقاط مختلف این مسیر برپا خواهند شد ا زاین رو قصد داریم با اجرای چنین برنامه‌هایی از این عید بزرگ برای کودکان، خاطره خوب بسازیم.

حضور ۱۵۰ گروه سرود در مسیر ۱۰ کیلومتری

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری جشن بزرگ عیدغدیر از حضور ۱۵۰ گروه سرود در این مسیر ۱۰ کیلومتری خبر داد و افزود: این گروه‌های سرود در ۷۰ صحنه برنامه خواهند داشت این در حالی است که حضور هنرمندان مطرح و محبوب کشور در این برنامه ها قطعی شده است.

حضور هنرمندان سینما و تلویزیون در مسیر

زارع همچنین با اشاره به حضور برنامه‌های پرطرفدار تلویزیونی در این مسیر هم، گفت: عوامل برنامه‌های عصرجدید، خندوانه، میدون، منم بچه مسلمان، مل‌مل، رنگین‌کمان، خاله شادونه، عمو مهربان و… در این مسیر به اجرای برنامه برای مردم خواهند پرداخت.

به گفته وی، تنوع برنامه‌ها به گونه‌ای است که تمام اقشار جامعه و سنین مختلف را شامل می‌شود. مهمانان می‌توانند از خدمات متنوع فرهنگی، پزشکی، آموزشی و… بهره‌مند شوند.

اینگونه مراسم‌های بزرگ مردمی نیاز مبرم کشور

زارع خاطرنشان کرد: جشن غدیر امسال اولین تجربه برگزاری را دارد از این رو در تلاش خواهیم بود تا با تکثر اینگونه مراسم ها با محتوای بیشتر و وسیع تر از حضور مردم به مانند همیشه به عنوان یک فرصت استفاده نمائیم.

سخنگوی ستاد مردمی جشن‌ بزرگ غدیر با تاکید براینکه اینگونه مراسم های بزرگ مردمی نیاز مبرم شهر تهران و حتی سطح کشور  است، اظهار داشت: در نقطه شروع کار هستیم لذا باید به ظرفیت های مردمی اعتماد کرده و مانند همیشه حضور آحاد مردم در صحنه را گرامی بداریم، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری موفق آمیز این مراسم سالهای آینده شاهد تعمیق و گسترش آن در جامعه و سطح کشور باشیم. 

راه‌های ارتباطی مشارکت در جشن غدیر

سخنگوی ستاد مردمی جشن‌ غدیر تصریح کرد: بستری فراهم شده که هر فردی آماده ارائه خدمات سازماندهی شده دارد به این‌جشن وصل کنیم؛ در واقع بسیاری از بانیان‌ و ‌خیرین هستند که آمادگی ارائه کمک را دارند از این رو هر بانی‌ که قصد مشارکت داشته باشد می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲ به این جشن متصل و راهنمایی لازم را کسب کند بنابراین هر خیری می‌تواند عدد ۱ را به این سامانه ارسال و در این جشن شرکت کند. البته هر فردی یا خانواده‌ای که نذری دارد می‌تواند در این سامانه با ارسال عدد ۳ به موکب‌های این جشن‌ها وصل شوند.

مهمانی و میزبانی مردم از مردم 

این مهمانی به همت و مشارکت خیران مردمی، هیئات مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود با برنامه‌های مختلف در روز عید غدیر مصادف با ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در مسیر پارک‌وی تا چهارراه ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.