مهمترین مشکل دارندگان خودروهای فرسوده سنگین

۲۸اردیبهشت،

نبود خودروی جایگزین مناسب

مهمترین مشکل دارندگان خودروهای فرسوده سنگین

رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت : در حال حاضر مهمترین مشکل دارندگان خودروهای فرسوده سنگین نبود خودرو جایگزین مناسب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از میهن صنعت، خان بلوکی افزود :هم اکنون اغلب دارندگان خودروهای فرسوده سنگین به جهت نبود خودرو جهت جایگزینی ، قادر به اسقاط و نوسازی خودروهای خود نیستند.

وی با توجه به اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر افزایش تسهیلات نوسازی خودروهای حمل و نقل جاده ای تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان گفت : هم اکنون دارندگان خودروهای فرسوده سنگین در حوزه حمل و نقل مشکلی به لحاظ ارائه تسهیلات نوسازی ندارند بلکه عمده ترین مشکل در این زمینه ، نبود خودروهای جایگزین با کیفیت و مناسب است .

وی تاکید کرد : در حال حاضر اختصاص تسهیلات بیشتر از سوی سازمان راهداری به اتحادیه حمل و نقل بارابلاغ شده است.

وی در ادامه با اشاره به عدم کیفیت بعضی از خودروهای تولید داخل ، تصریح کرد : در حال حاضراغلب دارندگان خودروهای فرسوده سنگین ترجیح می دهند خودروهای قدیمی را استفاده کنند ولی از خودروهای تازه و بی کیفیت کنونی استفاده نکنند.

وی اظهار داشت : قطعا رفع مشکل نوسازی خودروهای فرسوده سنگین نیازمند حمایتهای بیشتری از سوی دولت و واردات خودروهایی با کیفیت و استاندارد است تا ضمن اینکه برای خریداران مقرون به صرف است سبب تسریع در نوسازی خودروهای فرسوده حوزه حمل و نقل جاده ای شود.

وی در ادامه با توجه به وجود ۱۹۰ هزار خودروی فرسوده در حوزه حمل و نقل بار در کشور ، گفت : در حال حاضراز میان ۳۴۰ هزار دستگاه خودروی فعال در حوزه حمل و نقل بار در کشور ،حدود ۱۹۰ هزار دستگاه از آنها فرسوده است .

شنبه ۲۸ اردیبهشت   ۱۴:۱۶

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.