موادی که در خانه تکانی اساسی باید تمیز شوند!

خانه تکانی و شستشوی خانه از عادات بسیاری از ایرانیان قبل از شروع سال نو است و با رعایت کردن نکات ساده‌ای می‌توان مخفی ترین ویروس‌ها را که در خانه‌تان پنهان شده است از بین ببرید.

مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد بطری‌ها و یا بسته بندی‌های مواد شوینده و بطری‌های شیر حاوی ویروس‌های خطرناکی هستند که تماس دست با آن‌ها می‌تواند هزاران میکروب و ویروس را انتقال دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند “اسفنج ظرفشویی” از دیگر وسیله‌هایی است که قبل از شروع شستشو باید آن‌ها را ضد عفونی و استریلیزه کنید و شست و شوی بطری‌ها و جعبه‌های شوینده‌‌ها با مواد ضد عفونی از انتقال میکروب‌ها و باکتری‌های زیادی جلوگیری می‌کند.

دستکش‌های نظافت نیز از دیگر مواردی هستند که تجمع باکتری‌ها در آن‌ها زیاد است و باید زیر نور آفتاب برای خشک شدن قرار بگیرند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند اسفنج آشپزخانه و دستمال‌هایی که برای تمیزی سطوح و سرامیک استفاده می‌کنید، باید تمیز باشند و دستکش‌های نظافت را نیز بعد از هر بار استفاده باید برگردانید و با شستشو و ضد عفونی از “انتقال ویروس‌ها” جلوگیری کنید.

— if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at momtaznews.com/content-only/faq.php#publishers.

هشت صبح
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.