موازی کاری به اداره سالمندی بهداشت هم رسید

فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره سالمندی وزارت بهداشت گفت: تک رو بودن و همسو نبودن با سیاست های کلان برنامه پنجم توسعه می تواند محل ارائه خدمات به سالمندان شود.

پریسا طاهری، رئیس اداره سالمندی وزارت بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت  و درمان باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: وزارت بهداشت  به تنهایی نمی تواند همه خدمات مورد نیاز سالمندان در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی، معنوی و غیره را ارائه کند، بنابراین نهادهایی که به نوعی در خدمت رسانی به سالمندان فعالیت می کنند، موظف  هستند برنامه های خود را با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و هدایت کنند.

وی بیان کرد: همسو بودن ارائه خدمات منجر می گردد که همه خدمات به سالمندان ارائه شود و سالمندان نیز بتوانند این خدمات را دریافت کنند، بنابراین شرط اول همسو بودن ارائه خدمات است که متاسفانه موازی کاری و تبعیت کردن از قانون در بعضی سازمان ها دیده می گردد که  این تک رو بودن و همسو نبودن با سیاست های کلان برنامه  پنجم توسعه می تواند مخل ارائه خدمات با سالمندان شود.

 رئیس اداره سالمندی وزارت بهداشت  اظهار کرد:  بنابراین در قدم اول باید همسو سازی ارائه خدمات مورد توجه قرار گیرد و گام دوم  برای ما به عنوان سیاستگذار بخش سلامت گسترش برنامه های ارائه خدمات و سالمندان است که امیدواریم این گسترش را در حد شان و منزلت سالمندان برسانیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.