موافقت اعضای خانه کارگر با معرفی فردی مستقل از جامعه کارگری برای انتخابات

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

طی رای گیری که در چهارمین نشست خانه کارگری از حاضرین انجام شد اشخاص با معرفی فردی مستقل از جامعه کارگری برای انتخابات موافقت نمودند و ششمین نشست خانه کارگر به پایان رسید.

به گزارش تفسیری خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران چهارمین مجلس کارگری که صبح امروز به همت خانه کارگر در مجلس قدیم برگزار شد.

در این نشست کریم سجادی با اشاره به فعالیت های انتخاباتی خانه کارگر گفت: خانه کارگر در نظر دارد که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را از میان جامعه کارگری برگزیند.

وی با اشاره به فرد منتخب از سوی اعضای خانه کارگر ادامه داد: با توجه به اینکه درصدد تشویق کمالی برای کاندیداتوری برآمدیم اما همچنان وی نپذیرفته است لذا خانه کارگر باید تمرکزش بر این باشد که فردی را از جامعه کارگری معرفی کند.

شایان ذکر است طی رای گیری که در این نشست از حاضرین انجام شد اشخاص با معرفی فردی مستقل از جامعه کارگری برای انتخابات موافقت نمودند و ششمین نشست خانه کارگر به پایان رسید.

همچنین سجادی در پایان نشست در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در رابطه با تصمیم خانه کارگر برای انتخابات سال آتی اظهار داشت: خانه کارگر بر گزینه مورد نظر خود، تایید و تاکید دارد و ما به صورت مستقل این مسئله را اعلام نموده‌ایم.

وی در رابطه با اینکه آیا فرد دیگری را برای معرفی در نظر دارید خاطر نشان نمود: در حال حاضر به جمع بندی بر سر فرد دیگری برای کاندیداتوری خانه ی کارگر نرسیده ایم.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.