موافقت عادل فردوسی پور با جمع آوری کراوات؟!

 alef_rastgoo@yahoo.com

* شنیده می شود یکی از مسئولان در حال تماشای برخی تصاویر در خبرگزاری فارس بوده است که ناگهان کمی تا قسمتی ناراحت می شود و نامه ای می نویسد. از فردای آن روز فروش کراوات ممنوع می شود و ماموران به مغازه هایی که کراوات می فروختند تذکر می دهند! چند روز بعد همان آقایی که نامه زده بود باز هم از همان نوع تصاویر در خبرگزاری ها می بیند! این بار تلفنش را برداشته و دستورش را به طور شفاهی می گوید! ماموران آن موقع است که متوجه می شوند به دلیل دستخط بد آقای دستوردهنده و ایضاً دستگاه فکسی که مدلش چینی بوده است، کلمه “کراک” را “کراوات” دیده اند!

* شنیده می شود در راستای مهربان بودن بیش از حد و اندازه ی برخی از مسئولین، آنها دیدند این روزها به دلیل عدم وجود اخبار حاشیه ای، رسانه های آن ور آبی حال و روزشان به گیر دادن به لباس خانم مذاکره کننده ی هسته ای افتاده است(!) برای آجر نشدن نان آنها و دادن خوراک خوب به رسانه هایشان، تصمیم به جمع آوری کراوات گرفتند!

* شنیده می شود برخی از محققان داخلی بدون بهره گیری از دانش این سوسول های خارجی کشف کرده اند که کراوات کلاً چیز مزخرفی است و نه تنها همه ی خلافکاران و مفسدان اقتصادی کراوات می زدند، بلکه همه ی شخصیت های منفی کارتون ها، از جمله روباه مکار، گربه نره، آقای پتیول (که سگی مشهور داشت!) و … هم کراوات می زدند! و کلا اگر کراوات از همان ابتدا وجود نداشت، حتی دایناسورها هم منقرض نشده و لایه ازون هم سوراخ نمی شد! و کلا هر چه می کشیم از این کراوات می کشیم و اگر کسی کراوات نزند حتی مرغ هم ارزان می شود!!

* شنیده می شود جمع آوری کراوات و گیر دادن به کراوات فروشی ها به این دلیل انجام می گیرد که خانم ها بدانند همه در برابر قانون مساوی هستند و خانم ها فکر نکنند چون خانم هستند برخی تذکرها را دریافت می کنند! در همین راستا تقاضا می شود برای آنکه خانم ها بیش از پیش احساس رضایتمندی بهشان دست دهد به آقایانی که آستین کوتاه و یا شلوار جین می پوشند هم تذکر داده شود و آنها را روی یک پا در پیاده روها نگه دارند تا مردم بهشان بخندند!

* شنیده می شود یکی از مسئولان در پاسخ به این سوال که: “کمربند هم یک چیز غربی است، چرا با آن برخورد نمی کنید؟!” کمربندش را محکمتر بسته و گفته است: “برخی مواقع ، برخورد با یک معضل، معضلاتی بزرگتر بوجود می آورد!”

* شنیده می شود عادل فرودسی پور ضمن حمایت از جمع آوری کراوات ها گفته است: “کراوات خیلی بد است! وقتی علی دایی هم یکبار کراوات زد و رفت خارج و جایزه اش را گرفت. دچار ضعف در فوتبالش شد! اگر کراوات نبود و فوتبالیست های ما کراوات نمی زدند الآن حداقل شش هفت باری در جام جهانی قهرمان شده بودیم!”

* شنیده می شود همان مسئولی که کشف کرده است قانونی وجود دارد که فروش کراوات ممنوع است، فردای همان روز قانون اساسی را ورق زده است و بعد از دیدن برخی اصل های آن گفته است: “عجب!”

توضیح خیلی مهم: تمام شنیده های ما تخیلی و کذب محض بودند! نگید نگفتید!


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.