موافقت کمیسیون اجتماعی با طرح احتساب سابقه حق‌التدریسی‌ها

۲۸ آبان ،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از موافقت کمیسیون متبوع خود با احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریسی استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد.

 محمد‌اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذر‌شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی، گفت: در این جلسه طرح احتساب سوابق تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش بحث و بررسی شد که نهایتا اعضاء با این طرح موافقت کردند.
 
وی در ادامه افزود: این جلسه با حضور نمایندگانی از دولت، وزارت آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه اظهار داشت: در طرح احتساب سوابق تدریس، معلمان حق‌التدریسی می‌تواند هزینه بیمه‌ای خود را پرداخت کنند که با اجرای این طرح، پرداخت هزینه بیمه‌ای معلمان حق‌التدریس جزء سنوات بازنشستگی قرار می‌گیرد .

سعیدی با بیان اینکه این طرح بار مالی برای دولت نخواهد داشت، گفت: به طور حتم اگر معلمان حق‌التدریس هزینه بیمه خود را به صورت اقساط پرداخت کنند برای دولت نیز بار مالی نخواهد داشت.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    باسلام، واقعأ عادلانه است که بهترین سال های جوانی عمرم را در بدترین و دورترین روستاهای بلوچستان با بدترین شرایط زندگی و کاری گذراندم حالا به هر دلیل نخواهند سنوات ما را محاسبه نکند. من که از حق خودم نمی گذرم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.