موتلفه: شرط کاندیداتوری حداد، نیامدن ولایتی است / تلاش بی نتیجه فدایی و زاکانی

۲۳ شهریور – ۰۴:۰۹:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

نشریه شما ارگان مطبوعاتی حزب موتلفه در آخرین شماره خود نوشته است: گفته می‌شود دبیران کل دو تشکل رهپویان و ایثارگران مذاکراتی در خصوص نامزدی حداد عادل در انتخابات ۹۲ داشته اند و شرط نامزدی وی عدم کاندیداتوری دکتر ولایتی عنوان شده است.
ابه گزارش خبرنگار سیاسی آریا ، ارگان حزب موتلفه شرط حضور حدادعادل در انتخابات ریاست جمهوری را حضور نیافتن ولایتی در عرصه‌ رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.
نشریه شما ارگان مطبوعاتی حزب موتلفه در آخرین شماره خود نوشت: گفته می‌شود دبیران کل دو تشکل رهپویان و ایثارگران مذاکراتی در خصوص نامزدی حداد عادل در انتخابات ۹۲ داشته اند و شرط نامزدی وی عدم کاندیداتوری دکتر ولایتی عنوان شده است.هر دو تشکل مذکور از حامیان حدادعادل برای ریاست مجلس شورای اسلامی بودند.
ارگان رسانه ای موتلفه در حالی از شرط جدید آقای حداد عادل سخن گفته است که خبرگزاری آریا پیش از این از تشکیل و اغاز به کار غیر رسمی  ستاد انتخاباتی آقای غلامعلی حدادعادل به ریاست حسین فدایی خبر داده بود.این خبر البته در تماس تلفنی آریا با یک فرد نزدیک و منسوب به دکتر حدادعادل تکذیب نشد.
خبرگزاری آریا نوشته بود آقای حسین فدایی نماینده سابق تهران در یکی از دفاتر دکترحدادعادل مشغول رایزنی های سیاسی برای فراهم آمدن شرایط برای کاندیداتوری حداد عادل است.
خبرنگار آریا گزارش می دهد که مشابه چنین جلساتی در زمان انتخابات هیات رییسه مجلس نهم نیز در این دفتر حدادعادل و توسط حسین فدایی تشکیل شده بوده است.
یکی از افراد ثابت این جلسات نیز آقای علیرضا زاکانی نماینده تهران است.
از آقای مهرداد بذرپاش نیز به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد دکتر غلامعلی حدادعادل نام می برند.
شرط جدید  دکتر حدادعادل گویا بر اساس اخباری است که از رایزنی های مهم برخی افراد موثر برای کاندیداتوری آقای دکتر علی اکبر ولایتی بدست آورده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۳۱۶۰۹۵۳۷۶۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.