مورینیو: صداقت پاندف را ستایش می کنم

۱فروردین ۱۳،

این مربی ۵۰ساله هفته قبل گفت که در رای‌گیری برای انتخاب بهترین مربی سال فیفا تقلب شده است. او به گوران پاندف اشاره کرد و گفت که کاپیتان تیم ملی مقدونیه گفته به مورینیو رای داده اما رایش را به نام دل‌بوسکه ثبت کرده‌اند. فیفا تصویر رای پاندف را منتشر کرد که در آن دل‌بوسکه را انتخاب کرده بود.

مورینیو گفته: «پاندف یکی از آنهایی بود که به من زنگ زد. بقیه ترجیح دادند نامشان فاش نشود و من باید به این احترام بگذارم. من صداقت و قدرت گوران را می‌ستایم.

هدف من این بود که توضیح دهم چرا در گالا حضور نیافتم، نه این که بگویم چرا پیروز نشدم. البته در کل احتمالا من برنده هم نمی‌شدم، اما اکنون همه چیز برایم شفاف شده و هیچ کسی نمی‌تواند از من انتقاد کند. نقطه، تمام!»

به گزارش گل، پاندف گفته: «آن‌چه می‌توانم بگویم این است که امضایی که روی فکس است متعلق به من نیست. ژوزه مورینیو انتخاب من بود و همه این را می‌دانند. ما همه می‌دانیم که اتفاقات عجیبی می‌افتد، اما نمی‌توانیم روش روی دادن آنها را عوض کنیم. نه من و نه مورینیو.»

فیفا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده و اعلام کرده که پاندف باید از اتحادیه فوتبال مقدونیه توضیح بخواهد: «اگر پاندف رایش را قبول ندارد باید فدراسیون فوتبال کشورش را مقصر بداند، نه ما را!»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.