مورگان فریمن در ˝ جیم کی زیبا˝ بازی می کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مورگان فریمن بازیگر آمریکایی در فیلم زندگی نامه دکتر ویلیام کی مجری سرشناس برنامه های سیرک در آمریکای اوائل قرن بیستم ایفای نقش می کند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، این فیلم که “جیم کی زیبا” نام دارد هم اکنون در مرحله بازاریابی در بازار فیلم جشنواره کن قرار دارد. “جیم کی زیبا” اقتباسی است از داستان زندگی واقعی ویلیام کی مجری مشهور سیرک و اسبش به نام ” جیم کی زیبا” که در سال ۱۹۰۴ به سبب رویکرد های نژاد پرستانه از کار حذف شد و از پشت پرده با تربیت چند شاگرد و اسب های سیرک به کار خود مشغول بود.

رابرت رودات فیلمنامه این پروژه را نوشته و کارگردانی آن را هم به عنوان اولین تجربه فیلمسازی خود انجام خواهد داد. رودات پیش از این همکار فیلمنامه نویس مارک گوردون در دو فیلمنامه ” وطن پرست” و ” نجات سرباز رایان” بوده است. رودات و گوردون برای نگارش فیلمنامه ” نجات سرباز رایان” نامزد جایزه اسکار شدند.

قرار است فیلمبرداری ” جیم کی زیبا” از اوائل سال آینده میلادی آغاز شود. مارک گوردون در این باره می گوید: من و رابرت رودات سابقه همکاری طولانی و پربازی داشته ایم و بسیار خوشحالم که او اولین فیلمش در مقام کارگردان را می سازد.

خود رودات هم در این زمینه می گوید: داستان زندگی ویلیام کی و اسب تربیت شده اش جیم کی زیبا و شاگردش آلبرت راجرز داستانی بسیار زیبا و پرکشش است.در این داستان ما مقابله نور و تاریکی است.
 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.