مورگان فریمن و جرارد باتلر ناجیان آقای رئیس‌جمهور + آنونس

۰۹م اسفند ،

اکران تازهترین ساخته سینمایی آنتونی فوکوآ، با عنوان ˝Olympus Has Fallen˝ و نقش‌آفرینی چهره‌های شناخته شده‌ و مطرحی همچون مورگان فریمن و جرارد باتلر، از ۲۲ ماه مارس ۲۰۲۴ (۲ فروردین‌ماه) آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه این تریلر اکشن را سرتون رودربرگر و کاترین بندیکت به صورت مشترک به رشته تحریر درآوردند.

بنابر این گزارش، داستان این اکشن هیجان‌انگیز روایت نجات جان رئیس‌جمهور آمریکا و نزدیکانش توسط یک افسر اخراج شده گارد حفاظت کاخ سفید از مرگ حتمی به دست تروریست‌ها است. این افسر (با بازی جرارد باتلر) بخاطر یک اتفاق از کارش اخراج شده و مجبور است مثل یک پلیس ساده تا زمان بازنشستگی‌اش در خیابان گشت بزند، اما گروگان گرفته شدن رئیس‌جمهور آمریکا و نزدیکانش در پی یک حمله تروریستی و غافلگیرانه در داخل کاخ سفید، پای او را به صورت ناخواسته به این ماجرا باز می‌کند و این افسر کاربلد با شناخت دقیقی که از کاخ سفید دارد تمام تلاش خود را برای نجات گروگان‌ها انجام می‌دهد بطوری‌که…

به نوشته کامینگ سون، اکشن “Olympus Has Fallen” با بودجه‌ای در حدود ۸۰ میلیون دلار، توسط کمپانی‌های ملنیوم فیلمز و ان.یو ایمیج فیلمز ساخته شده و پیش‌بینی می‌شود بخاطر حضور ستارگانی همچون مورگان فریمن و جرارد باتلر در گیشه نیز موفق باشد.

آرون اکهارت، آنجلا بَسِت، ملیسا لئو، دیلون مک‌درمونت، ریک یان، کول هاسر، فیل آستین و فینلی جیکوبسن دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می باشند که در کنار مورگان فریمن و جرارد باتلر ایفای نقش کردند.

آنونس فیلم “Olympus Has Fallen” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.