مورینیو:داستانم با بالوتلی یک کتاب کمدی میشود

مورینیو هرگونه مشکل با مهاجم تیم منچستر سیتی را رد کرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از CNN، سرمربی پرتغالی رئال مادرید در زمان حضور اینترمیلان به هیچ وجه رابطه خوبی با ماریو بالوتلی نداشت و بارها به دلیل رفتارهای مهاجم تیم ملی ایتالیا در خارج از زمین با وی درگیری لفظی پیدا می‌کرد.

با این حال ژوزه مورینیو اکنون با اظهار نظر خود در مورد «سوپر ماریو» هر گونه مشکل با این بازیکن را رد کرده است.

مورینیو در این مورد گفت: می‌توانم از رابطه ۲ ساله‌ام در اینترمیلان با ماریو بالوتلی یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای بنویسم. البته این کتاب به هیچ وجه یک درام نخواهد بود. بیشتر یک کتاب کمدی خواهد بود زیرا ماریو یک پسر بچه با مزه است.

مورینیو سپس از روبرتو مانچینی به عنوان یک مربی کامل یاد کرد که توانسته رابطه‌اش با بالوتلی را به مدت زیادی حفظ کند. در ادامه مورینیو به مهاجم ۲۲ ساله منچسترسیتی هشدار داده که اگر نتواند زیر نظر مانچینی خوب کار کند،‌ به هیچ وجه نمی‌تواند به عنوان یک بازیکن خوب از پتانسیل‌هایی که دارد استفاده کند.

مورینیو عنوان کرد: مانچینی پیش از من نخستین مربی بالوتلی در دوران حرفه‌ای فوتبال بوده است. همان طور که می‌دانید، مانچینی زمانی که ماریو ۱۸ ساله بود در اینتر مربی او بوده است. وقتی ماریو ۲۰ ساله بود، من مربی او در اینتر بودم. او اکنون باید ۲۲ ساله باشد و به شکل طبیعی در حال تبدیل شدن به بازیکنی است که استعداد تبدیل شدن به آن را دارد. در حال حاضر هیچ تماسی با ماریو ندارم ولی امیدوارم پس از این داشته باشم. مانچینی او را خیلی خوب می‌شناسد و با او هم زبان است. او را از زمانی که سن کمتری داشته می‌شناسد. بنابراین اگر ماریو نتواند با مانچینی کنار بیاید، برایش خیلی سخت خواهد بود که بتواند با مربی دیگری کنار بیاید. امیدوارم او با مانچینی کنار بیاید زیرا بازیکن بسیار با استعدادی است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۲ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بالوتلی, مورینیو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.