مورینیو: برای جراحی رئال عجله‌ای ندارم/ نیازی به ترکیب جدید نیست

به شخصیت تیمی باثباتی رسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: می خواهم با چند جذب چند بازیکن جدید کیفیت تیم را بالا ببرم و قرار نیست تغییرات اساسی داده شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در لالیگا به قهرمانی رسید و به سلطه سه ساله بارسلونا پایان داد. درست است که کهکشانی ها مدتها بود که به دنبال این قهرمانی بودند، اما حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سرمربی این تیم را ناراحت کرده و او به فکر تقویت تیمش برای فصل آینده است.

خوزه مورینیو در بیشتر بازیهای این فصل از زوج راموس و پپه در قلب خط دفاعی استفاده است. این در حالی است که راموس در اصل یک مدافع راست است و به واسطه مصدومیت ریکاردو کاروالیو پستش را تغییر داد. 

در دفاع راست رئال فقط آربلوآ کارایی لازم را داشت و دیارا و آلتین توپ نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.

مورینیو درباره جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده گفت: درست است که رئال نیاز به جراحی دارد، اما قصد ندارم بدون مطالعه و با عجله این کار صورت بگیرد. قرار نیست ترکیب تیم تغییر کند و ترکیب جدیدی را در میدان ببینیم. فقط می خواهیم با جذب چند یار تازه وارد کیفیت تیم را بالاتر ببریم.

وی افزود: بدون عجله و فشار بازیکنان موردنظرمان را جذب می کنیم. ما خوشبختانه به شخصیت تیمی باثباتی رسیده ایم و قصد داریم قهرمانی در لیگ را دوباره تکرار کنیم، اما می دانیم که کار آسانی نخواهیم داشت.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.