موزه ای که برای دیدن آن دل شیر می خواهد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

** موزه مومیایی – مکزیک

موزه ای که برای دیدن آن دل شیر می خواهد + تصویر


یکی از ترسناک ترین موزه های دنیا که افراد زیادی نیز از آن بازدید می کنند موزه مومیایی مکزیک است. این موزه از ۱۱۱ بدن مومیایی شده استفاده می کند که در سال ۱۸۳۳ و در منطقه خاصی از مکزیک مومیایی شده اند. این بدن ها بعد از گذشت ۱۰۰ سال بار دیگر از دل زمین خارج شده اند و حالا تبدیل به موزه شده اند.

این مومیایی که روزی انسان های واقعی بوده اند حالا به آثار باستانی تبدیل شده و البته چهره های ترسناکی نیز دارند. یکی از نکات جالب این موزه وجود کوچکترین مومیایی دنیاست که مربوط به یک جنین ۸ ماهه می شود.

** موزه دوپوترن – فرانسه

موزه ای که برای دیدن آن دل شیر می خواهد + تصویر


یکی از موزه های بسیار عجیب و البته غیر عادی دنیا “دوپوترن” فرانسه است. این موزه برای جمع آوری انسان های عجیب یا بیماری های نادر بازشده است. یک دکتر فرانسوی در سال ۱۸۳۵ برای اولین بار دست به این کار زد و حالا این مجموعه شامل ۶ هزار جنس مختلف و البته ترسناک است.

در این موزه شما می توانید بچه های کوچکی را ببینید که دچار مشکلات خاصی بوده اند و حالا درون شیشه های مخصوص نگه داری می شوند. تمام چیزهایی که در این موزه وجود دارد واقعی است و هیچ اندام یا بچه مصنوعی در آن وجود ندارد که بسیار وحشتناک است.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خرید ملک در آلانیا:

    شرکت بست هوم پیشرو در توسعه ساخت مستغلات در منطقه آنالیا از سال ۲۰۰۴ میباشد.شروع کار شرکت بصورت آژانس املاک بود که در سال ۲۰۰۸ هدف شرکت بر ساخت و فروش املاک آماده تحویل در بهترین مناطق آنالیا قرار گرفت. رزومه شرکت ات به امروز شامل ۱۵ پروژه به متراژ ۲۹۰۰۰ متر مربع میباشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.