موسسه نجات کودکان: فقر در حال فروپاشیدن خانواده‌های بریتانیایی است

مدیر موسسه خیریه بریتانیایی «نجات کودکان» اعلام کرده است که خانواده‌های بریتانیایی در اثر فقر در حال فروپاشیدن هستند.

دیلی‌میل : برای اولین بار در تاریخ ۹۳ ساله خود، موسسه خیریه «نجات کودکان» که تاکنون بر روی کمک به افراد جوان در کشورهای در حال توسعه تمرکز داشت، از مردم بریتانیا خواسته است که به کودکان فقیر کشور خودشان کمک کنند.

بنابراین گزارش، این موسسه خیریه در نظر دارد ۵۰۰ هزار پوند برای فقیرترین کودکان بریتانیایی جمع‌آوری کند.

این موسسه خیریه همچنین در یک اظهارنظر که به نظر سیاسی می‌رسد، اعلام کرده است که نوجوانان بریتانیایی در اثر سیاست‌های انقباضی دولت این کشور آسیب دیده‌اند.

«جاستین فورسیث»، مدیر ارشد موسسه نجات کودکان که در دوران تونی بلر و گوردون براون هم در این سمت بوده است، ابراز داشته که هیچ کودکی نباید ببیند که والدینش گرسنه می‌مانند یا زمستان جدید را بدون کت گرم یا با کفش پاره آغاز می‌کنند. 

به گفته وی، در شرایطی که والدین زیر بار صورت‌حساب‌ها تحت فشار قرار دارند و کودکان جر و بحث آنها را در خصوص پول مشاهده می‌کنند، فقر در حال فروپاشیدن خانواده‌هاست. 

یک کودک از هر هشت کودک فقیر بریتانیایی حتی یک وعده غذای گرم هم دریافت نمی‌کند و یکی از والدین فقیر از هر ۱۰ مورد، از غذای خود کاسته‌اند تا کودکانشان بتوانند غذا بخورند.

در عین حال، یک کودک از هر هفت کودک فقیر بریتانیایی مجبور است بدون کفش نو یا کت گرم در شرایط احتیاج سر کند و یک کودک از هر چهار کودک فقیر بریتانیایی با عصبانیت پدر و مادرش مواجه می‌شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.