موسوی: ایتالیایی‌ها مغرور بودند / رگ غیرتمان بالا زد و بردیم/ صدای تماشاگران ایتالیایی به گوش نمی‌رسید

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > والیبال – محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال می‌گوید با این برد خستگی از تنش در رفته.

به گزارش ممتاز؛ او می گوید: «حسابی حالمان خوب است. با این برد خستگی از تنمان در رفت.» او که قبل از این تنها بازیکنی بود که حرف برد را می زد می گوید: «فکر می کردیم برنده بازی باشیم اما نه با این نتیجه.» موسوی که تا به حال همه پیش بینی هایش درست از آب درآمده دربارهٔ بازی دوم با ایتالیا می گوید: «بازی فردا شب دو جنبه دارد. هم کری خوانی بازیکنان و ولاسکو با مربیان والیبال ایتالیاست. هم اینکه با باختی که ایتالیا داد، حالا شرایطش برای صعود به دور دوم مشکل تر شده است. این تیم باید هفته بعد در صربستان بازی کند. اگر یک امتیاز از دست بدهد شاید به دور دوم لیگ جهانی نرسد. حتی اگر یک درصد صربستان هفته بعد در خانه خودش ایتالیا را ببرد، شانس ایتالیا برای حضور در دور بعد کمتر می گردد. بنابراین حساسیت بازی فردا شب نسبت به بازی اول بسیار بیشتر است. بنابراین ما باید ببریم نه اینکه خوب بازی کنیم.»
به گفته او ایران بازی اول را به خاطر ولاسکو برد: «قبل از بازی ولاسکو با ما صحبت کرد و گفت به خاطر من بازی کنید. بعداز برد هم گفت: thank you so much» سرعتی زن تیم ملی حالا به خاطر درست بودن پیش بینی هایش به خودش می بالد: «هرچه پیش بینی می کنم درست از آب در می آید. ببینید بازی اول با روسیه را ما ۳ – صفر باختیم. بازی دوم را ۳ – یک. در بازی سوم با صربستان ۳ – ۲ باختیم. در بازی چهارم ۳ – ۲ بردیم. پس طبق قانون این دور باید فردا شب ۳ – صفر ایتالیا را ببریم. بازی بعد را ۳ – یک ببریم. بازی بعد را ۳ – ۲ .»
بهترین دفاع هفته چهارم لیگ جهانی می گوید:«ما باید ببریم.نه اینکه خوب بازی کنیم.همه بچه ها به این قضیه فکر می کنند که ببریم.هر تیمی که می خواهد باشد. اگر این طور فکر کنیم برنده ایم.» او دربارهٔ کری خوانی با ایتالیایی ها می گوید: «بازیکنان ایتالیا اخلاق خاصی دارند که توی کت ما هم نمی رود. فکر می کردند بسیار خوبند. به همین خاطر در بازی مغرور رفتار می کردند. آنها معمولا در بازی وقتی زورشان نمی رسد ،دست به کارهایی می زنند که با روح و روان تیم حریف بازی می‌کنند تا نتیجه بگیرند. در حالی که روی تیم ما نتیجه عکس شد و ما بردیم. ما به خاطر رفتار بد آن‌ها رگ غیرتمان بالا زد و این طوری برنده شدیم.»
بیرارلی استارت کری خوانی را با موسوی زده:«اول با من آغاز شد.وقتی بیرارلی اسپک زد .زیر تور داد و بیداد راه انداخت. منم گفتم خوبه حالا یک اسپک زدی. بعد به مربیان کشیده شد. بازی کمی جنجالی بود. اگر می باختیم بسیار اذیت می شدیم.» او دربارهٔ حضور تماشاگران ایرانی می گوید: «خیلی تماشاگر ایرانی آمده بود. سالن را صدای ایران ، ایران برداشته بود. در عوض صدای تماشاگران ایتالیایی به گوش نمی رسید. ما به حمایت همان تماشاگران کری خواندیم. اگر همه ایتالیایی بودند که جرات دعوا نداشتیم(با خنده).»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.