موش بده موبایل بگیر!

۲۷ آبان ،

یک سازمان غیردولتی آفریقای جنوبی برای مبارزه علیه موش هایی که شهر الکساندرا در این کشور را به اشغال خود درآورده اند راه حل مناسبی را یافته است.

به گزارش تفسیری مشرق، جام جم آنلاین به نقل از آتلانتیکو نوشت: شهر الکساندرا یکی از بزرگترین شهرهای آفریقای جنوبی با مشکل جدی موش ها مواجه است. این جوندگان موذی که هیچ کمبودی از لحاظ خورد و خوراک ندارند روزبه روز به تعدادشان افزوده شده و به ویژه شب ها شهر را به اشغال خود در می آورند.

سازمان غیردولتی “لایف لاین”  شیوه ای را یافته است تا ساکنان شهر تشویق به شکار موش ها شوند. این سازمان اعلام کرده است که به هر فردی که ۶۰ موش را زنده یا مرده تحویل دهد، یک دستگاه موبایل خواهد داد.

شهرداری الکساندرا به ساکنان شهر که اکنون انگیزه زیادی برای شکار موش ها یافته اند ، قفس هایی تله مانند را می دهد. سازمان غیردولتی “لایف لاین” نیز با کمک اپراتور مخابرات دستگاه موبایل را به شکارچیان موش اهدا می کند.

یکی از ساکنان الکساندرا که به خیل شکارچیان موش پیوسته است، می گوید: کار آسانی است. فقط باید کمی پس مانده غذا داخل قفس گذاشت تا موش ها  در دسته های چند تایی داخل قفس شده و در آن روی آنها بسته شود.

برخی از انجمن های  حمایت حیوانات نسبت به شیوه وحشیانه کشتار موش ها اعتراض کرده اند. در هرحال، کافی است هر نفر ۶۰ موش را زنده یا مرده تحویل دهد و جایزه اش را که دستگاه موبایل است، بگیرد.

با این حال، یک بیم وجود دارد و آن راه اندازی مزارع پرورش موش فقط  با هدف دریافت جایزه است.



باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.