موضعگیری جریان ۱۴ مارس درباره پهپاد حزب الله جهل سیاسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الانتقاد ، “معن الاسعد” دبیرکل جریان الاسعدی لبنان گفت : دستاورد اخیر مقاومت در اعزام هواپیمای بدون سرنشین ایوب به اراضی اشغالی نقطه عطف مهمی در فعالیتهای جهادی علیه رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

وی افزود: این اقدام مقاومت توان بالای آن را برای تحقق پیروزی بیشتر علیه رژیم صهیونیستی نشان می دهد و مایه افتخار و سربلندی همه لبنانی هاست که به مقاومت و سلاح آن ایمان دارند.

الاسعد بیان کرد: واکنش برخی جریانهای سیاسی به ویژه جریان چهارده مارس درباره دستاوردهای مقاومت از جهل سیاسی نشات می گیرد.

دبیر کل جریان الاسعدی لبنان از این جریانها خواست که در محاسبات خود درباره مقاومت بازنگری کنند و از کینه توزی نسبت به لبنان دست بردارند.

از سوی دیگر میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان، رژیم صهیونیستی را متهم به تخریب اراضی وسیعی متعلق به فلسطینی ها کرد.

وی افزود: طرفهایی که به اشغالگری روی می آورند و از اراده جهانی سر باز می زنند باید مطابق با قوانین بین المللی با آنها برخورد شود.

رئیس جمهوری لبنان بیان کرد: اسرائیل از زمانی که به وجود آمده از هیچ اقدام خصمانه ای فروگذار نکرده است که از جمله آن می توان به تخریب مساحت زیادی از اراضی کشاورزی، کندن هزاران درخت و سوزاندن باغات، نابودی روستاهای فلسطینی و راندن کشاورزان اشاره کرد.

وی گفت: آیا بمبهای خوشه ای و مین های برجای مانده در جنوب لبنان از سوی اسرائیل شکلی از اشکال اشغالگری محسوب نمی شود؟


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.