موفقیتهای ارتش در حلب،ادلب و حمص/دستگیری تروریستهای سعودی،افغانی و ترک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون سوریه، عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی کامل حلب و برخی مناطق از وجود افراد مسلح مورد حمایت محور غربی، عربی و ترکی ضد سوری ادامه دارد.

وضعیت امنیتی حمص و تلکلخ

در  حمص نیز ۱۶ دستگاه خودرو مجهز به سلاحهای سنگین تروریستها در جاده الرقه به حمص در عملیات ارتش منهدم شدند.

تلویزیون سوریه نیز گزارش داد نیروهای ارتش در تلکلخ، حملات گروههای مسلح به شهروندان و نیروهای ارتش را خنثی کردند که طی آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.
 
شبکه ماهواره ای الدنیا از خنثی شدن تلاشهای یک گروه تروریستی برای نفوذ به داخل سوریه از سمت لبنان در مواقع مرزی ادلین، حالات، الشبرونیه در حومه تلکلخ خبر داد که طی آن چند تروریست کشته و زخمی شدند و بقیه پا به فرار گذاشتند.

موفقیت ارتش در نجات مردم یک روستا از شر تروریستها

خبرنگار این شبکه در حمص هم از عملیات بسیار دقیق نیروهای ارتش و شکست محاصره روستای ربله از سوی گروههای تروریستی که از ۱۰ روز پیش در محاصره آنها قرار داشت و کشته شدن شماری از تروریستها خبر داد.

وضعیت امنیتی حماه و  دیرالزور

 تلویزیون سوریه گزارش داد نیروهای مسلح با تروریستها در مناطق المصاصنه و طیبه الامام در حومه حماه درگیر شدند که شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

از حماه همچنین خبر می رسد که در درگیری ارتش با تروریستها در جاده خربه المصاصنا و طیبه الامام، دو تروریست کشته شدند.

در محله العمال دیرالزور، نیروهای مسلح یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده را منهدم کردند و چند تروریست از جمله دو لیبیایی قصد منفجر کردن آن را داشتند، به هلاکت رساندند.

وضعیت امنیتی ادلب

تلویزیون سوریه از تعقیب تروریستها در شهر اریحا در ادلب از سوی نیروهای مسلح خبر داد و اعلام کرد در این  عملیات تعداد زیادی از تروریستهای مسلح مزدور کشته شدند و سلاحهای آنها مصادره و خودروهایی را که سرقت کرده بودند، از آنها پس گرفتند.

العربیه به کشته شدن بیش از یکصد نفر در عملیات ارتش برای پاکسازی مناطقی که شاهد فعالیت گروههای برهم زننده امنیت و آرامش ملت سوریه هستند، البته با شیوه معروف خود در وارونه سازی واقعیتها و وانمود کردن کشته شدن مردم در عملیات ارتش، اذعان کرده است.

آخرین وضعیت حلب

تلویزیون سوریه گزارش داد در جریان درگیری نیروهای مسلح با یک گروه تروریستی در منطقه الهزازه حلب، شماری از آنها کشته شدند.

به گزارش مهر، تلویزیون سوریه گزارش داد واحدهایی از نیروهای ارتش با گروههای تروریستی در مناطق سلیمان الحلبی و الباشا و الهلک مقابله کردند که طی آن شماری از اعضای این گروههای مزدور کشته و زخمی شدند.

این رسانه گزارش داد نیروهای مسلح، با تروریستها در محله السید علی در نزدیک میدان الحطب حلب درگیر شدند و ۹ نفر از جمله یک قناصه را به هلاکت رساندند.

تلویزیون سوریه گزارش داد سه تروریست در حلب که برای ورود به میدان الحطب تلاش می کردند، دستگیر شدند.

کنانه علوش خبرنگار شبکه ماهواره ای الدنیا امروز اعلام کرد موفقیتهای ارتش سوریه در پاکسازی حلب همچنان ادامه دارد که این امر شادی مردم این شهر را به دنبال داشته است.

وی افزود هر روز تروریستهای مزدورری از ملیتهای مختلفی مانند افغانی، پاکستانی، ترکی، عربستانی و غیره در عملیات ارتش سوریه در حلب دستگیر می شوند. وی از حمایت مستمر مردم حلب از عملیات ارتش برای پاکسازی کامل این شهر خبر داد.

خبرنگار شبکه الدنیا گفت ادعای گروههای مسلح مبنی بر سیطره بر شصت درصد حلب بی اساس است.

تلویزیون سوریه نیز گزارش داد نیروهای مسلح سوریه، پنج تروریستی را که برای ورود به حلب تلاش می کردند، به هلاکت رساندند.

تلفات سنگین افراد مسلح در حومه دمشق

تلویزیون سوریه گزارش داد در عملیات کیفی و گسترده ارتش سوریه در حومه دمشق، تعداد زیادی تروریست کشته و شمار دیگر دستگیر شدند، همچنین مقادیر فراوانی سلاح از تروریستها به دست آمد.

نیروهای مسلح به ضربات کوبنده خود به تروریستها در داریا در حومه دمشق ادامه می دهند.

وضعیت امنیتی درعا

تلویزیون سوریه از تعقیب بازمانده های گروههای تروریستی در الحراک در حومه درعا در عملیات ارتش و کشته شدن شماری از اعضای این گروههای برهم زننده امنیت و آرامش ملیت سوریه خبر داد.

العربیه حامی اصلی گروههای برهم زننده امنیت و آرامش ملت سوریه مدعی سیطره افراد مسلح موسوم به ارتش آزاد بر شهر البوکمال در شرق سوریه شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.