موفقیت کودک بهبهانی در مسابقه‌ نقاشی رومانی

هنر > تجسمی
کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه‌ دوم مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی «رنگین کمان» در کشور رومانی را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، یاسمن الهی، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان، موفق شد رتبه‌ دوم مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی رومانی را برای ایران اسلامی کسب کند.

الهی تحت آموزش‌های ناهید مهران‌فر، مربی هنری سه مرکز کانون بهبهان در این جشنواره شرکت کرده بود.

به گفته مهران‌فر، یاسمن الهی از شش سالگی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده و از زمان حضور خود در کانون در کارگاه نقاشی مرکز شماره یک بهبهان فعالیت دارد.

مربی این کودک هنرمند خوزستانی اضافه کرد: الهی که هم‌اکنون ۹ ساله است عضو فعال کارگاه نقاشی مرکز شماره یک بهبهان بوده و در سه سال حضور خود در کارگاه‌های هنری کانون با تکنیک‌های مختلف نقاشی آشنا شده است.

همچنین در این مسابقه هشت دیپلم افتخار، یک جایزه ویژه نمایشگاه، سه جایزه ویژه، یک جایزه اول، ۲ جایزه دوم و یک جایزه سوم توسط اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور کسب شد.

مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی «رنگین کمان» امسال با موضوع «گنجینه‌های زمین» در سال ۲۰۱۲ میلادی در کشور رومانی برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با آثار نقاشی اعضای خود از سراسر کشور در این مسابقه حضور داشت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.