میثاقیان:می‌توانستیم استقلال را شکست‌دهیم

 اکبر میثاقیان پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به استقلال تبریک می‌گویم. آنها تیم پرمهره‌ای هستند و مربی و تماشاگران خوبی دارند. تیم ما جوان است و فقط ۳ سال است که تشکیل شده و ۲۲ روز است کنار هم هستیم. با این حال می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم زیرا موقعیت گلزنی ما بیشتر بود.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: یک اشتباه در محوطه جریمه کردیم و تمرکز خود را از دست دادیم. آنها نمی‌توانستند از دفاع ما رد شوند و کناره‌ها را هم بسته بودیم. در اولین قدم خوب بودیم. نظر شما خبرنگاران برایم مهم است که بگویید خوب بودیم یا بد. به ما دلداری بدهید. این تیم از خلیج فارس آمده و مردم شور و شعف زیادی برای این تیم دارند و تمام شهر تعطیل بود تا بازی را ببینند. می‌توانستیم پیروز شویم اما باختیم.

میثاقیان در مورد اینکه به او لقب ضد فوتبال می‌دهند، عنوان کرد: موقعیت‌های گل ما صددرصد بیشتر از استقلال بود. موقعیت تک به تک و کرنر را نزدیم و آنها به جز آن یک موقعیت فرصت دیگری نداشتند. نمی‌گویم بد بودند اما ما هم خوب بازی کردیم ولی ۶ سال است که به من ضد فوتبال می‌گویند.

وی در مورد مشکلات مالی گفت: ۸۰درصد پول فصل قبل بازیکنان پرداخت شده است. ما فصل گذشته لیک یک بودیم و امسال هنوز پولی نگرفته‌ایم. با این حال استاندار و مسئولان باشگاه با ما هستند. اگر اتفاق‌های شاهین بوشهر، شهید قندی، ابومسلم و شهرداری تبریز تکرار نشود و امسال در لیگ بمانیم در آینده صددرصد بهتر می‌شویم.

میثاقیان اظهار داشت: فقط ۳ سال است که تشکیل شده‌ایم و اگر بمانیم با تجربه‌تر می‌شویم. ماندن ما در لیگ برتر شاهکار است. تیم ما از نظر اسمی با استقلال قابل مقایسه نیست اما آیا از نظر بازی چیزی از آنها کمتر داشتیم؟ من یک مهاجم متولد ۱۳۶۹ را به میدان فرستادم. بسیار عالی بازی کردیم فقط در ضربات آخر بد بودیم و حق‌مان باخت نبود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.