میثاقیان: حاضرم بد بازی کنم، ولی پیروز شوم

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی استقلال و آلومینیوم هرمزگان درباره این دیدار اظهار کرد: بازی ما با استقلال بازی سختی خواهد شد. استقلال و پرسپولیس همیشه اول فصل بهترین مهره‌ها را جمع می‌کنند و بهترین تیم را می‌بندند. تیم ما تیم جوان و یک دستی است که از لحاظ انگیزه و روحیه قدرت لازم را برای مبارزه و حضور در این بازی بزرگ را دارد. ما آماده هستیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم و ترسی از حریفانمان نداریم. ان‌شاءالله که فردا بازی خوبی انجام خواهد شد.

به نقل از ایسنا ،سرمربی آلومینیوم هرمزگان در ادامه بیان کرد: در لیگ دسته یک کار راحت‌تر است و پنج هفته‌ مانده به پایان بازی‌ها قهرمان می‌شویم، اما لیگ برتر متفاوت است و هواداران هم باید بدانند که باید صبور باشند. ما تیممان را دیر بستیم و به اندازه بضاعتمان بازیکن جذب کردیم. هم به لحاظ فنی و هم از نظر صداقت بازیکنان خوبی را گرفتیم و امیدوارم که جزو تیم‌های خوب لیگ باشیم و در آخر فصل به لیگ یک سقوط نکنیم.

وی درباره احتمال پخش نشدن مستقیم بازی و تاثیر این مساله بر انگیزه بازیکنان تیمش گفت: ما به میدان می‌رویم و می‌جنگیم و کاری نداریم که تلویزیون بازی ما را پخش می‌کند یا خیر؟ اگر پخش کرد که بهتر اما اگر پخش نکند، بعدا فیلم بازی را می‌گیریم و نگاه می‌‌کنیم.

اکبر میثاقیان در واکنش به لقب «ضد فوتبال» که به او داده‌اند گفت: اگر ما ضد فوتبال بازی می‌‌کنیم پس چلسی هم با ضد فوتبال بایرن را شکست داد. باید بگویم که حاضرم فوتبال بد بازی کنم، ولی بازی را ببرم.

وی همچنین درباره برگزاری بازی در ماه مبارک رمضان گفت: ما تابع قوانین فدراسیون هستیم و آنها اگر بازی را در ماه مبارک رمضان برگزار کنند، بازی می‌‌کنیم و اگر هم برگزار نکنند، بازی نمی‌کنیم.

میثاقیان درباره دیر برگزار شدن بازی‌های در ماه مبارک رمضان ادامه داد: فکر نمی‌کنم که این مساله تاثیر چندانی داشته باشد.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان درباره محرومیتش از حضور روی نیمکت گفت: هر کاری که باید شود، درون زمین انجام می‌شود و بیرون از زمین کاری از ما بر نمی‌آید. ضمن این که وقتی که روی نیمکت هستیم تنها جایی که مشخص شده است، می‌توانیم به کنار زمین بیاییم و بقیه کار را بازیکنان انجام می‌دهند. خودم دوست داشتم روی نیمکت باشم و قلعه نویی هم روی نیمکت حضور داشته باشد. همه دوست دارند مقابل استقلال و پرسپولیس روی نیمکت بنشینند، اما بیرون از زمین بودن هم جذابیت دیگری دارد!

او همچنین درباره اظهار نظرش گفته بود به خاطر محرومیت قلعه نویی محروم شده است، گفت: من از آیین‌نامه انضباطی اطلاع کمی داشتم و چون نمی دانستم که محرومیت لیگ برتر به بازی‌های فصل گذشته در لیگ یک ارتباط دارد، گفتم که حتما به خاطر محرومیت قلعه نویی مرا محروم کرده‌اند، اما الان فهمیدم که تصمیم درستی بود و من خبر نداشتم.

او همچنین در پایان صحبت‌هایش گفت: من هر چه دارم از جمله لقب‌های «اکبر اوتی»، «آرش کمانگیر»، «ضد فوتبال» و غیره را از رسانه‌ها دارم و همیشه ممنون شما خبرنگاران هستم و دستتان را می‌بوسم. اگر روزی جواب ندادم و یا ناراحت شدم مرا ببخشید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.