میزبانی سراهای محلات برای برگزاری شمسه قرآنی

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول شمسه قرآنی گفت: جشنواره شمسه قرآنی امسال با تغییراتی در سیستم اجرایی محور اصلی برگزاری برنامه‌ها را به سراهای محلات واگذار کرده است.

خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، افزود: در سیستم اجرایی شمسه قرآنی دیگر ستادی نیست و سراهای محلات برگزار کننده برنامه‌ها می باشند.
 وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در جشنواره شمسه قرآنی و کارهای اجرایی توسط سراهای محلات انجام می‌شود تصریح  کرد: هدف ما از این افزایش دادن به کرسی‌ای انس با قرآن و آشنا کردن جوانان با قرآن است.
خسروی گفت: تلاش می‌کنیم تا شمسه قرآنی را به سمتی ببریم تا خود کفا شود و توسط خود شهروندان برگزار شود.
وی با بیان اینکه سال قبل ۵۰ هزار نفر در شمسه قرآنی دوم شرکت کرده‌اند افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال نیز با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان با آغاز شمسه با استقبال ؟ نیز همراه شود مسئول شمسه قرآنی گفت: تصمیم‌گیری برای برگزاری برنامه‌های شمسه قرآنی توسط سراهای محلات برای افزایش کرسی‌های انس با قرآن در سطح مناطق ۲۲ گانه پایتخت است.
وی خاطر نشان کرد: از تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره شمسه قرآن در هر تمامی رشته‌ها تقدیر می‌شود و هر منطقه ۳ نفر برگزیده نیز معرفی خواهند شد.
وی در پایان افزود: برنامه شمسه قرآنی به سراهای محلات ابلاغ شده و تا  چند روز آینده کار خود را به طور رسمی برای ثبت‌نام از شرکت کنندگان در جشنواره شمسه آغاز می‌کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.