میلان و پالرمو به دنبال پیروزی در خانه

هفته سوم لیگ ایتالیا با برگزاری ۲ دیدار آغاز خواهد شد. در ورزشگاه سن سیرو، میلان میزبان آتالانتا خواهد بود. روسونری که از ۲ دیدار پیشین خود ۳ امتیاز بدست آورده است، به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این فصل است تا بتواند خود را به تیم‌هایی مانند یوونتوس و ناپولی که صدر جدول را در اختیار دارند نزدیک کند.

به نقل از فارس،در سوی دیگر میدان آتالانتا ایستاده که از ۲ دیدار پیشین خود تنها یک امتیاز بدست آورده است. البته آنها به دلیل حضور در شرط بندی‌های فوتبال در ایتالیا با جریمه ۲ امتیازی روبه‌رو شده‌ بودند که این موضوع آنها را با یک امتیاز منفی در رتبه نوزدهم جدول قرار می‌دهد.

در دیگر دیدار پالرمو در رنزو باربرا میزبان کالیاری است. پالرمو به دنبال نخستین امتیاز خود در این فصل است زیرا ۲ دیدار پیشین خود را با نتیجه‌های مشابه ۳ بر صفر به ناپولی و لاتزیو باخته است. هواداران این تیم بارها علیه خط مشی رییس این باشگاه که بر مبنای فروش بازیکنان خوب این تیم است اعتراض کرده‌اند ولی با برخورد نا مناسب مائوریتسیو زامپارینی مواجه شده‌اند. در سوی دیگر این میدان کالیاری ایستاده که یک امتیازی است. آنها مارکو دی وایو، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا را دیگر در ترکیب خود نمی‌بینند زیرا او به مونترئال ایمپکت کانادا پیوسته تا هم تیمی الساندرو نستا باشد .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.