مژده: با فناوری برش سنتی،سیم کارتهای ایرانی روی آیفون ۵ سه میلیون و پانصد هزار تومانی کار می کند – اخبار فناوری

به گزارش خبرآنلاین بعد از ورود آیفون۵ در بازار بسیاری از کاربران درباره سازگاری سیم کارتهای ایرانی با تلفن هوشمند اپل سوال کردند و گزینه هایی مانند تغییر سیم کارت مطرح شد اما از همان ابتدا یاس در بین کاربران موج زد و گقته شد نانو سیم کارتهای اپل ممکن است با سیستم مخابراتی ایران جواب ندهد.

مقامات رسمی در مخابرات اعلام رسمی در این زمینه نکردند اما از آنجایی که مشکل نانو سیم کارت برای سایر کاربران دنیا نیز بوجود آمده برخی سعی کردند با برش سنتی و استفاده از قیچی، سیم کارت خود را امتحان کنند.

بعد از اینکه کاربران خارجی جواب گرفته و دیدند با برش می توانند سیم کارتهای قدیمی را روی آیفون۵ نصب کنند، کاربران ایرانی نیز با قیچی به جان سیم کارتهای موجود افتادند.

گزارش خبرنگار ما از بازار نشان می دهد سیم کارتهای ایرانی روی آیفون۵ نصب شده و جواب می دهند.

از طرف دیگر تلفن آبفون۵ بوسیله مسافر به کامپیوتر پایتخت آمده و قیمت آن نیز ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. (البته قیمت بدون قفل و آزاد آن در سطح بین المللی ۶۴۹ دلار برای ۱۶ گیگ- یک میلیون و ششصد هزار تومان با دلار ۲۵۰۰ تومان- ، ۷۴۹ دلار برای ۳۲ گیگ -یک میلیون و هشتصد هزار تومان با دلار ۲۵۰۰ تومان- تعیین شده است.)

در واقع فروشندگان ایرانی تقریبا دو برابر قیمت بین المللی روی جنس خود کشیده اند. البته مبلغ مجزایی نیز برای فناوری قیچی سنتی نیز دریافت می کنند.

۵۶۵۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.