مکالمه تصویری رایتل قطع نشده است

۱۷اردیبهشت، دنیای‌اقتصاد- در حالی که بعضی پایگاه اینترنتی‌ها و منابع خبر از قطع شدن مکالمات تصویری رایتل می‌دهند، اما بازخوردهای کاربران دنیای‌اقتصاد نشان می‌دهد که این سرویس هنوز در حال ارائه است.

دو هفته قبل موضوع قطع مکالمات تصویری کامل از گوشه و کنار شنیده شد و حتی گفته می‌شد که این موضوع در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس و رایتل مورد توافق قرار گرفته است. به‌رغم این اما به نظر می‌رسد هنوز یکی از پرسروصداترین امکانات اپراتور سوم از دسترس کاربران آن خارج نشده است.

تذکرات مداوم بعضی نمایندگان مجلس و بعضی از مراجع تقلید سبب شد که نسبت به استفاده از این سرویس و ادامه ارائه آن نگرانی‌هایی ایجاد شود هر چند در ادامه بعضی از مراجع تقلید دیگر نیز استفاده از آن را بلامانع دانستند.

مکالمه تصویری رایتل شاید مهم‌ترین امکانی بود که خود این اپراتور در تبلیغات روی آن تاکید کرد و آن را بسیار ویژه نشان داد در مقابل، اما تکنولوژی ارتباط تصویری تحت شبکه در تمام دنیا درصد بالایی را به خود اختصاص نداده است. در مقابل امکان مکالمه تصویری از طریق وب و نرم‌افزارهای مبتنی بر آن بیشتر بین کاربران محبوب است.

به جز امکان مکالمه تصویری مهم‌ترین امکانی که این اپراتور در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد اینترنت پرسرعت روی گوشی موبایل است که در واقع وجه تمایز این اپراتور از سایر اپراتورها نیز هست. به نظر می‌رسد بحث و مجادله در مورد استفاده از ارتباط تصویری فعلا به قطع این سرویس منجر نشده است.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.