مکسس در لیست فروش تابستانی میلان

    مکسس فصل گذشته در یک انتقال آزاد از رم به میلان پیوست اما موفق نشد آنطور که باید آلگری را تحت تاثیر خود قرار دهد و از این رو حتی مشکلاتی بین او و آلگری پیش آمد که حال ممکن است او تابستان میلان را ترک کند.

به گزارش گاتزتا دلوسپورت و کوریره دلوسپورت ایتالیا،سران باشگاه میلان تصمیم گرفته اند تا مکسس را در لیست فروش تابستانی خود قرار دهند.گاتزتا همچنین مدعی شد که هیچ پیشنهادی برای این ملی پوش فرانسوی تا بدین لحظه ارائه نشده است؛ اما اگر پیشنهادی ارائه شود، میلان به صورت جدی آن را در نظر خواهد گرفت ،چرا که آنها قصد فروش این بازیکن ۳۰ ساله را دارند.

فیلیپ مکسس جایی در برنامه های پیش فصل آلگری نداشته ؛ چرا که او پس از بازگشت از یورو ۲۰۱۲ مدتی به استراحت پرداخت و بعد از چند روز حضور در اردوی تابستانی روسونری در آمریکا،مجبور شد برای تولد دومین دخترش ایالات متحده آمریکا را ترک کند.مکسس همچنین طی روزهای اخیرتمرینی با تیم  نداشته و گفتنی است دلیل این موضوع مشکلی است که بین مکسس و یکی از هم تیمی های او پیش آمده است.

فروش مکسس می تواند زمینه سازی برای انتقال یانگا امبیوا یی باشد که انتقال به میلان را می خواهد و بر اساس آخرین گزارشات این بازیکن جوان در صورتی که این فصل راهی میلان نشود فصل آینده به هر نحو راهی میلان میشود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.