میان مواضع دولت‌‌ها نسبت به مسئله سوریه تفاوتی وجود ندارد

فروردین ۱۴۰۳

سردار وحیدی در مراسم ختم والده سردار سرلشکر سلیمانی:

وزیر دفاع سابق کشورمان گفت:‌ از آنجایی که سوریه خط مقدم مقاومت است نباید هیچ تفاوتی بین مواضع دولت‌ دهم و یازدهم نسبت به این کشور باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران ،‌سردار وحیدی در مراسم ختم والده سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در مورد مسئله سوریه و آمریکا گفت:‌ آمریکا هیچ منطقی برای حمله به سوریه نداشته و ندارد و به همین سبب است که تاکنون نتوانسته است به سوریه حمله کند.  
 
وی افزود: عدم حمله از سوی آمریکا به سوریه شکستی گفتمانی را برای غربی‌ها به دنبال داشته است به این سبب بود که قصد داشتند بدون هیچ منطقی به سوریه حمله کنند.
 
وزیر سابق دفاع با بیان این مطلب که ایران در خط مقدم مقاومت حضور دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره از مقاومت حمایت می‌کند و از حمایت‌هایی که به مقتضای زمان خود باشد دریغ نمی‌کند.  
 
سردار وحیدی ادامه داد: دفاع از مقاومت محدود به دولت‌ها نیست چرا که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، موضع نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت همه‌جانبه از مقاومت بوده و هست.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که سوریه خط مقدم مقاومت است نباید هیچ تفاوتی بین مواضع دولت‌ دهم و یازدهم نسبت به این کشور باشد.
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.