میثاقیان: بقا در لیگ برتر باارزش‌تر از قهرمانی در جام حذفی است/ لیستم را به باشگاه داده‌ام

۱۹م آذر ،

pourmand -10-1.jpg

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بقا و ماندن در لیگ برتر ارزشش بیشتر از قهرمانی در جام حذفی است و به واسطه این موضوع از مسابقات جام حذفی انصراف دادیم.

اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: پس از دیدار با سپاهان اصفهان به مدت یک هفته بازیکنان استراحت داده شد و از سه شنبه هفته جاری تمرینات برای آمادگی جهت آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز می گردد.

وی در خصوص انصراف تیم آلومینیوم المهدی از مسابقات جام حذفی، اظهار کرد: همواره در تمامی تیم هایی که بودیم از جمله راه آهن و ابومسلم در بین چهار تیم نهایی جام حذفی بودم و من استاد پلی آف و جام حذفی ام اما چون مسابقات لیگ برتر سنگین و فشرده است صلاح را انصراف دیدم.

میثاقیان با اشاره به اینکه هدف اول باشگاه آلومینیوم ماندن در لیگ برتر است،اضافه کرد: تیم آلومینیوم جوانی است و باید حواسمان به جلوگیری از مصدومیت بازیکنانمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با بیان اینکه بقا در لیگ برتر ارزشش قهرمانی در جام حدفی بالاتر است، تصریح کرد: خوشبختانه در بازی های اخیر روند رو به رشدی داشتیم و توانستیم امتیازات مناسبی را کسب کنیم.

میثاقیان با بیان اینکه تیم آلومینیوم مستحق بقا در لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: در سه بازی انتهایی فصل هواداران بازی های زیبایی را از تیم آلومینیوم ملاحظه کردند و در دیدار با سپاهان شور و شوقی در بین مردم استان هرمزگان نظاره کردم که تا حالا ندیده بودم و امیدوارم در نیم فصل دوم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

وی با تقدیر از حمایت های عزیزی(استاندار هرمزگان)،گلکار(مدیر مجتمع آلومینیوم المهدی) و جباری زاده(مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی)، ابراز کرد: اگر در نیم فصل دوم بعضی مشکلات برطرف نشود شرایط بسیار سخت خواهد شد و امیدوارم تلاش تمامی مسوولان برای موفقیت تیم آلومینیوم استمرار داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه این تیم هیچ لیست مازادی ندارد، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که از شرایط در آلومینیوم ناراضی است می تواند آلومینیوم را ترک کند اما بنده هیچ کسی را مازاد اعلام نکرده ام.

وی ادامه داد: نام ۴ بازیکن را به باشگاه داده ام که در فصل نقل و انتقالات برای جذب آن ها اقدام شود و در غیر اینصورت شرایط برای تیم آلومینیوم سخت شده و نمی توانم قولی برای بقا در لیگ برتر دهم.

میثاقیان در پایان گفت: از تلاش تمامی کادرفنی و بازیکنانم که در گرما و سرما در نیم فصل اول تمامی تلاش خود را برای موفقیت تیم آلومینیوم به کار بستند سپاسگزارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.