میثاقیان: رابطه من با ابومسلم مانند رابطه پروین با پرسپولیس است

۲۹خردادماه،

اکبر میثاقیان گفت: ابومسلم را دوست دارم ولی به تنهایی نمی‌توانم به این تیم کمک کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان و یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم در فصل آینده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، افزود: صحبت‌هایی از سوی مدیران باشگاه ابومسلم خراسان با من انجام شده ولی من به تنهایی نمی‌توانم کاری برای این تیم انجام دهم.

وی افزود: در حالی که همه عزیزان در باشگاه ابومسلم از دوستان من می باشند ولی سه چهار سالی است که اتفاقات و مشکلاتی در باشگاه به وجود آمده است که باید در وهله اول راه حل آن را پیدا کرد.

وی تصریح کرد: به واقع در هر تیمی که به موفیقت دست می‌یابم، اول خدا کمکم می‌کنم و دوم تماشاگران؛ اگر در تیم ابومسلم نیز این مشکلات رفع شود دلم می‌خواهد در تیمی که همه زندگی‌ام است، کار کنم.

وی ادامه داد: رابطه من با تیم فوتبال ابومسلم به مانند رابطه علی پروین با پرسپولیس است و من و مردم نیز در یک خانواده قرار داریم.

میثاقیان بیان کرد: در حال حاضر خارج از استان هستم و طی یکی دو روز آینده به شهر مشهد می‌آیم و اگر با مجموعه ابومسلم به توافق رسیدیم و مشکلات مرتفع شد، قطعا دوست دارم که در این شهر مربیگری کنم زیرا ۹ سال است که خارج از مشهد هستم.

وی با اشاره به مشکلاتی که بیان می‌کند، اظهار کرد: به طور مثال اگر بخواهم بازیکنان را که مد نظرم می باشند به ابومسلم بیاورم باید آن‌ها را از نظر مالی راضی کنم و اصلا موضوع خودم در این میان مطرح نیست و تنها به فکر کمک به تیم هستم.

وی در مورد پیشنهاداتش از لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: می‌خواستم به یک تیم لیگ برتری بروم که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و اگر در لیگ یک بخواهم مربیگری کنم باید به تیمی بروم که دارای شرایط مهیایی باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.