میثاقیان: ناراحتم،هواداران پرسپولیس فردا نیستند که به من بگویند ‘اکبر ضد فوتبال’/ قدیم از جوی آب می خوردم و چیزی نمی شد! – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سرخپوشان پایتخت گفت: «همه تیم‌های دنیا در دورانی دچار بحران می‌شوند اما استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند. در اینکه پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، تردیدی نیست. روند فوتبال ما به این دو باشگاه بستگی دارد. اگر فوتبال ما پرتماشاگر است، به خاطر این دو تیم است. طرفداران آلومینیوم که در هرمزگان به ورزشگاه می‌آیند، اول طرفدار یکی از این دو تیم هستند.»

 

او ادامه داد: «بازی فردا سخت‌ترین بازی در دوران مربیگری من است. چون این بازی برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد. ما تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و برایمان افتخاری است که با پرسپولیس بازی می‌کنیم و به امید خدا فردا پیروز می‌شویم.»

 

میثاقیان در واکنش به محرومیت هواداران پرسپولیس گفت: «از اینکه دربازی فردا تماشاگری حضور ندارد، ناراحتیم. ممکن است آنها به من بگویند اکبر ضدفوتبال اما من از این حرف ناراحت نمی‌شوم و حتی این حرف روحیه من را بالاتر هم می برد.شاید من گاهی در دوران مربیگری‌ام شیطنت کرده باشم و ضد فوتبال را در دستور کارم قرار داده باشم اما حالا تیم من خوب فوتبال بازی می‌کند.به هر حال باز هم می گویم از اینکه هواداران در بازی فردا حضور ندارند ناراحت هستم.»

 

در ادامه نشست و در حالی که میثاقیان قصد داشت کمی آب بنوشد، یکی از خبرنگاران به شوخی به او گفت: «مراقب باشد که آب مسموم نباشد! میثاقیان هم با خنده پاسخ داد: «زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم، یک جوی آب از کنار زمین ما می‌گذشت که ما هر وقت تشنه‌مان می‌شد خم می‌شدیم و از آن آب می‌خوردیم. حالا با قدیم خیلی فرق کرده است نباید آب‌معدنی‌ها را بدنام کنیم اما در بازی پرسپولیس – سپاهان حتما چیزی بوده است. ما در گذشته با مشت آب می‌خوردیم وچیزیمان نمی‌شد اما حالا وضعیت فرق کرده است.»

۲۵۲ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.