میزان جریمه برای رانندگان روزه‌خوار

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس اگر راننده‌ای را در ماه رمضان هنگام رانندگی و در حال مصرف دخانیات و یا خوردن ملاحظه کند، ۲۰ هزار تومان جریمه می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس اگر راننده‌ای را در ماه رمضان هنگام رانندگی و در حال مصرف دخانیات و یا خوردن ملاحظه کند، ۲۰ هزار تومان جریمه می‌کند.

حسین غلامی با اشاره به اینکه موتورسواران متخلف در سطح شهر به بسیاری از حوادث رانندگی منجر می‌شوند، اظهار کرد:  در طی سه ماهه اول سال جاری ۱۳ هزار موتورسیکلت در سطح شهر اصفهان توقیف و راهی پارکینگ شد.

وی با بیان اینکه در سال قبل به مناسبت‌های مختلف مذهبی برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی اقدام شد، افزود: ۴۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت در سال قبل در اصفهان توقیف شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در نزدیک افطار شاهد پیک شلوغی در خیابان‌های سطح شهر هستیم، تصریح کرد: پلیس راهور شیفت‌های خدمتی خود را در سه بخش صبح تا ظهر، ظهر تا قبل از افطار و افطار تا یک بامداد تغییر داده است.

وی تاکید کرد: پلیس با موتورسیکلت‌ سوارانی که در اطراف حاشیه پارک‌های شهر مزاحمت ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند.

غلامی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در سه‌ ماهه اول سال جاری پلیس با ۵۲ راننده متخلف برخورد قانونی کرده است.

وی ادامه داد: همچنین پلیس اگر راننده‌ای را در ماه مبارک رمضان در هنگام رانندگی و در حال مصرف دخانیات و یا خوردن ملاحظه کند، ۲۰ هزار تومان جریمه می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: رانندگان، تست استفاده از مشروبات الکلی می‌شوند و این در حالی است که سال قبل ۲۵۶ راننده به سبب استفاده از مشروبات الکلی ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.