میزبانان موفق ترند

۲۴م دیماه ،

مسابقات منطقه ای بوکس تاکنون برای دو منطقه ۵ و ۶ برگزار شده است که میزبانان نتایج به مراتب بهتری نسبت به سایرین داشته اند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسابقات منطقه ای بوکس که با هدف پویایی بوکس کشور در میان ۶ منطقه برگزار می گردد راهی است تا در روزهای بی لیگی بوکس، بوکسورها از آمادگی بدنی خود دور نشوند.

فدراسیون بوکس با تقسیم استان های کل کشور به ۶ منطقه تصمیم گرفت تا در هر منطقه با حضور چند تیم و میزبانی یکی از آن ها مسابقاتی را برگزار کنند.

 اولین مسابقات در منطقه ۵ و با میزبانی استان خوزستان انجام شد. در این مسابقات استان های خوزستان، فارس، چهارمحال بختیاری ، کهکلیویه و بویر احمد ، و اصفهان در شوشتر خوزستان به مصاف هم رفتند.

در این رقابت ها ۴۹ بوکسور از ۵ استان حضور داشتند که در پایان سه بوکسور از خوزستان، دوبوکسور از فارس، دو بوکسور از اصفهان و یک بوکسور از چهار محال بختیاری هم از کهکلیویه وبویر احمد موفق شدند به قهرمانی برسند.

مسابقات منطقه ای در منطقه ۶ نیز با حضور تیم هایی از استان های سیستان و بلوچستان، کرمان ویزد به مصاف هم رفتند تیم های هرمزگان و خراسان جنوبی از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

در پایان رقابت ها نیز تیم میزبان یعنی سیستان و بلوچستان با ۸ قهرمانی توانست پایان بخش رقابت های باشد.

به این ترتیب سیاوش کهر آزه در وزن ۴۹ کیلو گرم، رشید بلیچی در وزن ۵۲ کیلو گرم، ارسلان عبداللهی در وزن ۵۶ کیلو گرم، پرویز کرم زهی در وزن ۶۴ کیلو گرم، مبین کهر آزه در وزن ۷۵ کیلو گرم، معین کهر آزه در وزن ۸۵ کیلو گرم، علی اکبر ریگی در وزن ۹۱ کیلوگرم و مهدی مشمولی در وزن ۹۱ کیلو گرم اول شدند.

دو کرمانی نیز در اوزان ۶۰ و ۶۹ کیلو گرم میزبانان مسابقات منطقه ای نشان دادند که عملکرد بسیار خوبی در مسابقات داشته اند شاید کمتر بودن مشکلات مالی و اهمیت بیشتر مدیران آن ها به نوعی سبب موفقیت میزبانان در مسابقات شده است.

مسابقات منطقه ای بعدی در منطقه یک و با میزبانی استان مرکزی انجام می گردد و باید دید اراکی ها هم روند موفقیت میزبانان را تکرار می کنند یا خیر…/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.