میزبانی دانشگاه تهران از یازدهمین نمایشگاه کتب و دانشگاهی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی از روز ۱۲تا۱۵ آبان‌ماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ امسال برخلاف دوره‌های پیشین این نمایشگاه بجای سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شد و ناشران بزرگ جهان با عرضه تازهترین کتاب‌های خود در کلیه موضوعات در نمایشگاه شرکت دارند.

در این دوره حدود ۲۷ ناشر شرکت خواهند داشت و محوریت موضوعی کتاب‌ها در این نمایشگاه پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی ، هنر و عمومی است. همچنین ۴۹۲۷۷ عنوان کتاب لاتین و ۵۳۷۲ عنوان عربی نیز در نمایشگاه یازدهم حضور دارند.

نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پس از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال فضای کمتر و محدودتری نسبت به دوره‌های قبلی دارد چراکه در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران تشکیل می‌شود.

نمایشگاه کتب کاربردی طی یک دهه فعالیت، به خوبی توانسته است به پیشرفت کمی و کیفی قابل قبولی دست یابد. این نمایشگاه هر سال با افزایش تعداد عناوین، بهبود کیفیت عرضه و فروش کتب، ارتقاء روش‌های اطلاع رسانی و همکاری با سایر سازمان‌ها، نهادها و دستگا‌ه‌های ذیربط، تلاش نموده با رویکردی مشتری مدار، سطح رضایت‌مندی مخاطبین نمایشگاه را بهبود ببخشد.

گفتنی است، نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی از روز یکشنبه ۱۲ آبان ساعت ۹ تا ۱۸ در دانشگاه تهران میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.